//
کدخبر: ۳۳۶۹۰۴ //

مدیران ایران‌جوان در خواب! / روزهای تلخ برای کارخانه بازیکن سازی ایران

ایران‌جوان بوشهر به عنوان یکی از نمایندگان استان بوشهر حال و روز خوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ندارد.

مدیران ایران‌جوان در خواب! / روزهای تلخ برای کارخانه بازیکن سازی ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

از سری رقابت های هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم شهرداری بندرعباس و ایران‌جوان بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان امیر خلیفه‌اصل در تیم شهرداری بندرعباس پس از کسب نتایجی متوسط در دیداری یک طرفه به مصاف ایران‌جوان بوشهر بحران زده رفتند و در نهایت با دو گل از سد حریف بوشهری خود عبور کردند تا با کسب سیزده امتیاز در رده ششم جدول گروه الف جای بگیرند.

اما در آن سوی میدان ایران جوان بوشهر حال و روز بسیار بدی دارد، باشگاهی که همواره به کارخانه بازیکن سازی فوتبال کشور مشهور بوده این فصل عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشته است.

به نظر می‌رسد تیم با ریشه ایران‌جوان که یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال کشور محسوب می‌شود با تصمیمات اشتباه مدیران خود به روزهای پایانی حضور در لیگ دسته دوم نزدیک می‌شود.

قرمز های شهر بوشهر در حال حاضر با کسب تنها ۱ امتیاز در قعر جدول گروه خود حضور دارند و با سرعت هرچه تمام تر به سمت لیگ دسته پایین تر حرکت می‌کنند.

در شرایطی که این باشگاه پر هوادار در حال نابودی است مدیران ایران‌جوان سکوت کردند تا حتی تکلیف سرمربی باشگاه نیز مشخص نباشد.

باید دید کادر مدریتی این باشگاه جنوبی چه جوابی درخصوص فاجعه نتایج تیم خود دارند، آیا آن ها از خواب زمستانی بیدار می‌شوند یا جوان بوشهری برای همیشه از یاد ها پاک خواهد شد.

نویسنده : امیررضا رضایی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان