//
کدخبر: ۳۳۶۸۹۲ //

شایعه در شهر ؛ لژیونر پرسپولیسی در آستانه بازگشت به تیم یحیی

این روزها شایعه شده است باشگاه پرسپولیس قصد بازگرداندن رامین رضاییان را دارد. اتفاقی که البته شاید چندان به مذاق هواداران این تیم خوش نیاید.

شایعه در شهر ؛ لژیونر پرسپولیسی در آستانه بازگشت به تیم یحیی
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا مدافع اسبق پرسپولیس یکی از خریدهای این تیم در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود؟

به گزارش پارس فوتبال، این روزها زمزمه‌هایی در خصوص بازگشت مهره‌های سابق پرسپولیس به این باشگاه به گوش می‌رسد. ظاهرا قرمزها تقریبا از خریدهایشان در نقل و انتقالات تابستانی ناامید شده‌اند و قصد دارند در بازار زمستانی به سراغ همان مهره‌های قبلی خودشان بروند.

یکی از بازیکنانی که در چند روز گذشته، سوژه گمانه‌زنی‌ها شده، رامین رضاییان است که در چند روز گذشته در صفحه اینستاگرامش، عکس‌ها و متن‌‎هایی منتشر کرده که نشان از علاقه مجدد او برای بازگشت به جمع قرمزها دارد. مدافع سابق تیم ملی شرایط خوبی در لیگ ستارگان قطر ندارد و بازگشت او، چندان دور از ذهن نیست.

هر چند برخی معتقد هستند با توجه به حواشی همیشگی در اطراف رامین، بعید است که او به این زودی‌ها به فوتبال ایران برگردد و حضور در لیگ ستارگان قطر گزینه بهتری برای او محسوب می‌شود منتهی نمی‌توان از کیفیت فنی بالای این بازیکن به سادگی عبور کرد.

رامین رضاییان با ارسال‌های دقیق، ضربات ایستگاهی دیدنی و نفوذهای خوبش به درد تیم یحیی گل‌ محمدی می‌خورد و در صورت جدایی او از تیم قطری پرسپولیس می‌تواند یکی از مقصدهای احتمالی این بازیکن باشد.

البته جدایی او از پرسپولیس اصلا دوستانه نبود و شاید همین موضوع بازگشت احتمالی او به این تیم را تحت تاثیر قرار دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان