//
کدخبر: ۳۳۶۴۱۷ //

یونایتد ۳ - ۱ برنلی؛ ۲۰۲۱ شیرین تمام شد

منچستریونایتد در آخرین دیدار خود در سال 2021 با نتیجه 1-3 موفق به غلبه بر برنلی شد.

یونایتد 3 - 1 برنلی؛ 2021 شیرین تمام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سال پرفراز و نشیب 2021 با پیروزی برای منچستریونایتد تمام شد و آنها با درخشش در همان نیمه نخست توانستند با نتیجه 1-3 برنلی را شکست دهند.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه هشت به گل اول رسید. حمله این تیم از سمت راست در نهایت باعث شد پاس کریستیانو رونالدو به اسکات مک تومینای برسد و او با ضربه ای دقیق از ابتدای محوطه جریمه موفق به گلزنی شد.

یونایتد 3 - 1 برنلی؛ 2021 شیرین تمام شد

حملات یونایتد ادامه یافت و این تیم خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. جیدون سانچو از سمت چپ حرکت کرده و وارد محوطه برنلی شد. ضربه این بازیکن بعد از برخورد با بن می تغییر مسیر داده و وارد دروازه شد یونایتد به گل دوم برسد.

اما در دقیقه 35 یونایتد به گل سوم هم رسید. ضربه تماشایی اسکات مک تومینای از پشت محوطه به دیرک برخورد کرد و در ریباند این کریستیانو رونالدو بود که به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

یونایتد 3 - 1 برنلی؛ 2021 شیرین تمام شد

اما در دقیقه 38 برنلی یکی از گل های خورده را جبران کرد. آرون لنون از سمت راست وارد محوطه شده و با یک ضربه فنی و زمینی موفق به زدن گل اول تیمش شد تا نیمه اول با برتری 1-3 یونایتد به اتمام برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال میسون گرین وود بود که یونایتد می توانست به گل چهارم هم دست یابد، اما ضربه سر رونالدو دقیق نبود و راهی به دروازه برنلی پیدا نکرد.

در دقیقه 70 یونایتد باز هم صاحب موقعیت شد و این بار ادینسون کاوانی با ضربه ای والی دروازه برنلی را تهدید کرد، اما هنسی با عکس العملی فوق العاده اجازه نداد گل چهارم یونایتد به ثمر برسد. در لحظات پایانی باز هم رونالدو صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او از زاویه ای دشوار به تور کنار دروازه برنلی برخورد کرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-3 به سود یونایتد به اتمام رسید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان