//
کدخبر: ۳۳۴۳۶۹ //
گلر منچستر هر چه زدند را گرفت؛

آرتیست بازی دخیا برای کلین‌شیت شماره ۲۰۰ (عکس)

دروازه بان منچستریونایتد امروز با ارائه نمایشی درخشان مقابل نوریچ کلین شیت شماره 200 خود را امشب ثبت کرد.

آرتیست بازی دخیا برای کلین‌شیت شماره 200 (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم منچستریونایتد امشب موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو از سد میزبان خود نوریچ گذشته و با 27 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار بگیرد.

در شبی که شیاطین سرخ با یک برد اقتصادی از سد حریف گذشتند، اگر دخیا نبود شاید نتیجه چیز دیگری می شد. دروازه بان اسپانیایی منچستر یونایتد با مهار 5 ضربه بازیکنان حریف در داخل محوطه جریمه، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت و در پایان نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پیش از به ثمر رسیدن گل رونالدو و در دقیقه 56، بهترین موقعیت بازی را شاهد بودیم؛ جایی که پوکی پس از ورود به محوطه جریمه منچستر با یک شوت دیدنی دروازه را هدف گرفت؛ پرواز دخیا برای مهار این توپ، صحنه ای زیبا را خلق کرد؛ صحنه ای که یکی از سه سیو نجات بخش دروازه بان منچستریونایتد در این دیدار بود. سرعت عمل دخیا برای مهار این شوت که در کسری از ثانیه به سمتش شلیک شد، تحسین برانگیز بود.

بلافاصله بعد از گل منچستر، تیم میزبان می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما دخیا با یک پرش دیدنی و دستانی کشیده، ضربه سر کاباک را که می رفت در گوشه دروازه جای بگیرد را در میان بهت تماشاگران میزبان مهار کرد.

در دومین دقیقه از پنج دقیقه وقت اضافه نیمه دوم، دخیا آخرین نجات خود را روی ضربه سر خطرناک بازیکن حریف انجام داد تا با بسته نگه داشتن دروازه تیمش، دویستمین کلین شیت دوران حرفه ای اش را رقم بزند.

دخیا در پایان بازی در نقش آرتیست شماره یک بازی با استقبال هم تیمی هایش مواجه شد که یکی یکی آمده و را در آغوشش گرفتند و بابت عملکرد بی نظیرش به او تبریک گفتند. هواداران منچستری حاضر در ورزشگاه هم یکصدا در پایان بازی، دروازه بان اسپانیایی تیم شان را مورد تشویق قرار دادند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان