//
کدخبر: ۳۳۴۱۶۸ //

انتقاد مورینیو از عملکرد شاگردانش

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، علیرغم پیروزی تیم در دیدار برابر زسکا صوفیه از عملکرد بازیکنان تیمش انتقاد کرد.

انتقاد مورینیو از عملکرد شاگردانش
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان مورینیو شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف زسکا صوفیه رفتند و با نتیجه 2-3 به پیروزی رسیدند.

این در حالی بود که رم در ابتدا با دبل تامی آبراهام و تک گل بورخا مایورال از حریف پیش افتاده بود اما پس از آن دو گل دریافت کرد تا بازی با نتیجه 2-3 به پایان برسد.

آنها توانستند به لطف تساوی 1-1 زوریا و بودو گلیمت در دیگر دیدار این گروه به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند و نیازی به برگزاری دو بازی رفت و برگشت پلی آف ندارند.

مورینیو که چندان از نتیجه به دست آمده خوشحال نبود پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« ما نمی‌توانیم مدام برای خودمان  دردسر درست کنیم. ممکن نیست که ما برای 45 دقیقه با دو گل جلو باشیم و سپس به صورت مداوم توپ را از دست بدهیم و عقب بکشیم. دو گلی که دریافت کردیم غیرقابل قبول بود.»

این مربی پرتغالی اضافه کرد:« من تنها به این دلیل خوشحال هستم که ما توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و زوریا نیز کارش را انجام داد و تنها دلیل خوشحالی امشب من همین دو مورد هستند.»

مورینیو درباره عملکرد مایورال و اولین گل این فصلش اظهار داشت:« او یکی از معدود نکات مثبت این بازی بود. گل او زیبا بود اما من از کاری که در زمین انجام داد هم راضی هستم. من شگفت‌زده نشدم چون او همیشه به سختی تلاش می‌کند.»

صدرنشینی در این گروه باعث شد که رم به صورت مستقیم به مرحله بعدی لیگ کنفرانس اروپا صعود کند. سرمربی رم با اشاره به این موضوع اضافه کرد:« ما بازیکنان کافی برای انجام آن دو بازی اضافه پلی آف را نداشتیم. خوش شانس بودیم چون یک مرحله اضافه واقعا تنها چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز نداریم.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۱۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان