//
کدخبر: ۳۳۲۴۲۳ //

مورینیو: زوریا در بالاترین سطح نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، از عملکرد شاگردانش در بازی دیشب مقابل زوریا بسیار راضی به نظر می‌رسد.

 مورینیو: زوریا در بالاترین سطح نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

رم شب گذشته موفق شد با ارائه یک نمایش بسیار خوب با چهار گل زوریا را شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد رتبه دوم این تیم تثبیت شود. با این حال با توجه به پیروزی بودو گلیمت، این تیم همچنان شانس اول صعود مستقیم به مرحله بعد از لیگ کنفرانس محسوب می شود و در حال حاضر جالوروسی باید خود را برای بازی‌های پلی‌آف آماده کند. البته بازی‌های آخر گروه نیز در این رابطه تعیین کننده خواهد بود.
ژوزه مورینیو بعد از پیروزی تیمش گفت: "اولین سیگنال مثبت پیروزی در این مسابقه و توانایی ادامه حضور در مسابقات بود. فکر می‌کنم از همان دقیقه اول خیلی خوب کار کردیم، می‌توانستیم شش یا هفت گل بزنیم. زوریا در بالاترین سطح نیست، اما آنها تهاجمی هستند و کیفیت فردی خوبی داشتند. گ ما امروز عملکردهای انفرادی درخشانی داشتیم و خوشحالیم که پیشرفت می کنیم."

عملکرد نیکولو زانیولو: "زانیولو پتانسیل بالایی دارد، اما از نظر تاکتیکی و ثبات نگرش خود در زمین، چیزهای زیادی برای یادگیری دارد.  او از نظر اعتماد به نفس این فراز و نشیب ها را دارد. من احساس می‌کنم بهترین بازیکنان حتی زمانی که همه چیز خوب نیست، به کار خود ادامه می‌دهند.

برای من بسیار مهم است که مشکلات احساسی او حل شود. من می خواهم از رسانه‌های رم درخواست کنم که مشکلات اختراع نکنند، دروغ اختراع کنند چون این به فروش‌شان کمک می‌کند. امیدوارم مطبوعات رم بتوانند به زانیولو اجازه دهند که در آرامش رشد کند و ما همچنین می‌توانیم به ارائه بازیکنی به ایتالیا کمک کنیم که فرم بسیار خوبی دارد."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان