//
کدخبر: ۳۳۵۲۶۳ //

دو شایسته حذف شده، دو برنده "چَک" خورده/ خسته نباشید جانانه به اورکی اسلامشهر و نود ارومیه

یازده بازی از مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی برگزار شد که خبری از شگفتی نبود و تیم‌هایی که انتظار می رفت، برنده از زمین بیرون آمدند. البته نباید فراموش کرد در این میان دو تیم با شایستگی و سربلندی حذف شدند که اگر کمی شانس داشتند، الان شگفتی ساز می شدند و بیشتر سر زبان‌ها می افتادند. تیم های دسته دومی نود ارومیه و شهید اورکی اسلامشهر که تیم های اول و دوم لیگ برتر را آنقدر تحت فشار قرار دادند تا در پایان مسابقه مربیان سپاهان و استقلال مجبور به عذرخواهی از هواداران شوند.

دو شایسته حذف شده، دو برنده "چَک" خورده/ خسته نباشید جانانه به اورکی اسلامشهر و نود ارومیه
به گزارش فرتاک نیوز،

نودی ها قبل از مسابقه برای استقلالی ها هشدار داده بودند، تیم دست و بسته ای نخواهند بود که ظاهرا به خودشان‌ اطمینان کامل داشتند. اطمینانی که در مسابقه ثابت کردند و اگر فقط چند دقیقه شانس یارشان بود و کمی مقاومت می کردند بازی به وقت های اضافی و ضربات پنالتی هم نمی کشید. با این حال نودی ها، حذف سربلندی بودند که باید آنها خسته نباشید گفت. 

در دیگر بازی هم، تیم یکدست ستارگان شهید اورکی اسلامشهر مقابل‌ سپاهان پر ستاره با یک گل مغلوب شد که این تیم نیز قابل احترام و البته شایسته تقدیر است. تیمی که در زمین حریف یک گل دریافت می کند و ۹۰ دقیقه موقعیت آنچنانی نمی دهد، نشان از شایستگی و دوندگی آن را دارد. تیمی که مقابل‌ ستاره های چند میلیاردی جانانه می جنگد و با سربلندی حدف می شود، باید از آن بیشتر نوشت و حداقل یک خسته نباشید گفت.

با این حال شاگردان فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا در بهترین زمان ممکن "چَک" خوردند تا متوجه شوند، دست کم گرفتن هر حریفی می تواند تاوان جبران ناپذیری داشته باشد؛

 هرچند ناگفته نماند در خصوص دو تیم نود ارومیه و شهید اورکی اسلامشهر نیز این نکنه را می‌توان نوشت و گفت؛ همیشه تجربه نشان داده تیم هایی که از چنین بازی هایی بیرون می آیند، وارد یک سری مشکلاتی می شوند که گاهی وقت ها در نتایج آنها تاثیر منفی می گذارد و حتی باعث سقوط شان نیز می شود. بزرگترین مشکل اینگونه بازی ها، غرور است که بازیکنان را می گیرد و خیلی زود وارد افت می شوند. حال اینکه کادر فنی دو تیم چطور از این اتفاق احتمالی عبور کنند، بستگی و تجربه و مدیریت آنها دارد.

به قلم علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان