//
کدخبر: ۳۳۴۸۰۳ //

کینه کی‌روش از فغانی!

تیم ملی مصر با شکست یک بر صفر مقابل تیم ملی تونس از رسیدن به فینال عرب کاپ حذف شد تا شاگردان کارلوس کی روش وداع تلخی با جام داشته باشند. قضاوت این مسابقه حساس برعهده علیرضا فغانی داور مطرح ایرانی بود که در پایان بازی مورد انتقاد شدید سرمربی سابق ایران ( کارلوس کی روش ) قرار گرفت!

کینه کی‌روش از فغانی!
به گزارش فرتاک نیوز،

کی‌روش پس از پایان مسابقه طی مصاحبه ای مدعی شد؛ نمی خواهم درمورد این داور ( فغانی) نظری بدهم، چون نمی خواهم فوتبالم را اینجا به پایان برسانم! او با تصمیمش در پنالتی که همه فکر می کردند اشتباه است تیمم را از لحاظ روانی نابود کرد. داور خیلی روی ما تاثیر گذاشت، فکر می کنم فیفا باید داور مناسب تری را انتخاب می کرد.

جالب اینجاست در دقیقه ۶۰ مسابقه علیرضا فغانی یک پنالتی به ضرر مصر گرفت ولی با کمک VAR آن را برگرداند که، کی روش به این اتفاق بحث برانگیز نیز خیلی معترض شده بود! البته در این مسابقه سرمربی مصر از قاضی میدان کارت زرد نیز دریافت کرد که اصلا به مذاق کی روش خوش نیامد. حال اینکه چرا سرمربی سابق تیم‌ ملی از داوری فغانی به شدت ناراحت شده و مصاحبه تندی هم علیه او انجام‌ داده، احتمال بخشی از آن به گذشته برمی گردد که داور مطرح ایران و جهان نیمکت تیم ملی را نیمکت "پرخاشگر" لقب داده بود!

قطعا با این اتفاق جنجالی از این پس جنگ یاران فغانی هم به جنگ یاران کی روش اضافه می شود، چون همین الان درگیری هواداری و رسانه ای بین یاران کی‌روش، یاران اسکوچیچ، یاران برانکو و دیگر یاران ( هواخواهان ) وجود دارد که هیچ کدام هم کوتاه بیا نیستند! جنگی که مدت هاست به راه انداخته شده که بیشتر تخریبی است و از روی احساسات، علاقه و حتی گاهی وقت ها خود شیرینی بوجود آمده و باید در جام جهانی قطر شاهد اوج آن باشیم.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان