//
کدخبر: ۳۳۳۶۲۰ //

امباپه: در تیمی بزرگ بازی خواهم کرد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن مدعی شد در ادامه مسیر در تیمی بزرگ بازی خواهد کرد.

امباپه: در تیمی بزرگ بازی خواهم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

کیلیان امباپه تابستان سال گذشته تلاش زیادی برای جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال به رئال مادرید داشت، اما در نهایت مدیران باشگاه فرانسوی مجوز این انتقال را صادر نکردند. حالا کیلیان امباپه در مصاحبه ای در مورد احتمال جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال به تیمی دیگر در فصل آینده صحبت کرده است.

کیلیان امباپه گفت: "وقتی در کنار بازیکنانی مانند نیمار و لیونل مسی بازی می‌کنید، این که خودتان را رئیس خطاب کنید رفتاری گستاخانه است. من در شرایط خوبی هستم و تیم نیز خوب کار می کند. ما واقعا به  اینکه رئیس در ترکیب تیم کدام بازیکن است اهمیتی نمی دهیم. هدف این است که هر سه نفر را در شرایط مناسب قرار داشته باشیم.

من به خودم می گویم وقتی می خواهی بازیکن خاصی باشی، چرا بین گلزنی و ارسال پاس گل یکی را انتخاب می کنی؟ من بهترین پاسور لیگ و همچنین در لیگ قهرمانان هستم و همین کارنامه ثابت می کند من بازیکنی خودخواه نبوده و فقط به دنبال گلزنی نیستم. البته من هنوز هم می توانم بهتر عمل کنم.

آگاه هستیم که باید دستاوردهای بزرگی داشته باشیم و وقتی سه بازیکن در این سطح در ترکییب دارید، نمی‌توانید خود را از جمع مدعیان حذف کنید. اما ما باید کاری کنیم که به سود منافع تیمی باشد.

احتمال جدایی از پاری سن ژرمن؟ تصمیم گیری آسان نیست. هر اتفاقی رخ دهد من برای یک باشگاه بزرگ بازی خواهم کرد. مردم از من می‌پرسیدند که آیا فصل قبل بابت عدم جدایی خیلی ناامید شدم بله، در ابتدا شرایط اینگونه بود، اما من  که در دسته سوم بازی نمی کردم.

وسواس در مورد دریافت توپ طلا؟ در گذشته اینگونه بودم، اما وقتی عناوین مهمی را در قالب یک تیم به دست می آورید، متوجه می شوید که این دستاورد باعث پیشرفت شما می شود. هر بار که فکر می کردم به تنهایی می توانم همه کار انجام دهم، برنده نشدیم."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان