//
کدخبر: ۳۲۱۸۰۳ //

مهاجم اورتون گزینه جانشینی امباپه

گفته می شود که پاری سن ژرمن در حال بررسی احتمال فروش کیلیان امباپه در تابستان امسال است و ریچارلیسون، مهاجم اورتون، را برای جانشینی او در نظر دارد.

مهاجم اورتون گزینه جانشینی امباپه
به گزارش فرتاک نیوز،

از زمان بازگشت امباپه به پاریس پس از ناکامی در رقابت های یورو 2020، گزارش های متعددی درباره این که فوق ستاره جوان از حضور در PSG ناراضی است و قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد، منتشر شده است.

اکنون RMC Sport فاش کرده که پاری سن ژرمن در حال بررسی فروش امباپه در تابستان امسال است زیرا آنها نگرانند که این بازیکن را در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد و رایگان از دست بدهند. پس از قرارداد 160 میلیون یورویی سال 2018 پاریسی ها با این مهاجم جوان تابستان آینده به پایان خواهد رسید.

همین خبرگزاری گزارش کرده است که امباپه آخرین پیشنهاد PSG برای تمدید پنج ساله قرارداد به مدت پنج فصل با گزینه یک فصل بیشتر را رد کرده است.

پاریسی ها امیدوار بودند که که بلندپروازی های PSG در بازار نقل و انتقالات با جذب لیونل مسی، جانلوییجی دوناروما، سرخیو راموس، اشرف حکیمی و جورجینیو واینالدوم، امباپه را برای ماندن در پایتخت فرانسه وسوسه کند، اما ظاهراً این تلاش ها نیز نتیجه ای نداشته است.

یکی از باشگاه های انگلیسی که نامش فاش نشده، پیشنهادی برای خرید امباپه ارائه کرده است، اما به نظر می رسد رئال مادرید که مدت هاست مشتاق جذب این مهاجم جوان است، از بیشترین بخت برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه برخوردار باشد.

اگر امباپه طی دو هفته آینده پاریس را ترک کند، PSG ریچارلیسون، هم تیمی نیمار در تیم ملی برزیل، را به عنوان جانشین احتمالی ستاره فرانسوی در نظر گرفته است.

با وجود همه این گزارشات و شایعات، وقتی هفته گذشته از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، در مورد آینده امباپه سوال شد، او گفت: "من فکر می کنم او بسیار خوب است، او سخت کار می کند تا یک فصل خوب داشته باشد. همانطور که در هفته های اخیر گفته ام کیلیان بازیکن ما است و من دلیلی نمی بینم که او در این فصل با ما نباشد.

این دوره هم بخشی از فوتبال است، چیزهای زیادی گفته می شود، برخی اتفاقات رخ می دهد و برخی دیگر هرگز روی نمی دهند.

مهمترین چیز این است که کیلیان بسیار خونسرد است. یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است و او بازیکن PSG است. ما از او راضی هستیم و با توجه به چیزهایی که می بینم او نیز از بودن در کنار ما راضی و خوشحال است."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان