//
کدخبر: ۳۳۳۳۵۴ //

گواردیولا: باید ثابت کنیم در بالاترین سطح بازی می‌کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید تیمش برای اثبات توانایی‌هایش به میدان می‌رود.

گواردیولا: باید ثابت کنیم در بالاترین سطح بازی می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

منچسترسیتی شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف واتفورد می‌رود.

شاگردان گواردیولا در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از چلسی در رده دوم جدول قرار دارند و امیدوار هستند که با کوچکترین لغزش این تیم، بتوانند به رتبه اول صعود کنند.

گواردیولا درباره بازی فردا برابر واتفورد گفت:« ما نمی‌دانیم در این بازی چه رخ خواهد داد. یک ماه پیش گفتم که ما از بسیاری جهات در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کنیم. باید این موضوع را بار دیگر ثابت کنیم. من می‌دانم که حریف بسیار سختی داریم و اگر امتیاز از دست بدهیم کارمان دشوار می‌شود. من روز چهارشنبه واقعا تحت تاثیر جنگندگی استون ویلا و ریتم بازی آنها قرار گرفتم.»

او اضافه کرد:« فوتبال باید از این که هنوز از حضور مربیانی چون کلودیو رانیری استفاده می‌کند سپاسگزار باشد. کاری که او در طول دوران حرفه‌ای خود انجام داده فوق العاده است، لستر نقطه عطف آن است. او در اسپانیا، ایتالیا و فرانسه عالی بوده است. من این سبک مربیان را تحسین می‌کنم. این که آنها هنوز چنین اشتیاقی دارند قابل تقدیر است.»

 

این مربی اسپانیایی ادامه داد:« از زمانی که به اینجا آمدم هر فصل پس از 10 یا 15 بازی این سوال مطرح می‌شود که آیا این بهترین کورس قهرمانی در تاریخ لیگ برتر است یا خیر؟ همه چیز خوب است اما تازه یک چهارم فصل گذشته است.  هر سه تیم خوب هستند و بازی‌های زیادی باقی مانده است. بازی‌های اروپایی از فوریه و جام حذفی از ژانویه شروع می‌شود. من تا به حال از عملکرد سیتی راضی هستم.»

گواردیولا همچنین در این باره که سیتی تا به این جای فصل 17 گلزن متفاوت داشته گفت:« این بر کسی پوشیده نیست. ما گلزن درجه یکی که در خط حمله از هیچ چیز موقعیت خلق کند نداریم. ما باید این کار را به عنوان یک تیم انجام دهیم و خوب است که همه در این کار دخیل هستند و اجازه گلزنی دارند. من هرگز در طول دوران بازی‌ام نگفتم که گل نمی‌زنم. آنها این احساس را دارند که باید پیش رفته و شانس خود را امتحان کنند.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان