//
کدخبر: ۳۳۲۹۸۷ //

گواردیولا: من نباید در مورد توپ طلای مسی نظر بدهم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی واکنش جالبی در مورد مراسم توپ طلای سال 2021 داشته است.

گواردیولا: من نباید در مورد توپ طلای مسی نظر بدهم!
به گزارش فرتاک نیوز،

لیونل مسی دیشب برای هفتمین بار در دوران ورزشی خود جایزه توپ طلا را کسب کرده و از این حیث در تاریخ فوتبال بی رقیب شد. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آستون ویلا، پپ گواردیولا در مورد رویارویی با استیون جرارد و البته رسیدن این جایزه به لیونل مسی صحبت کرده است.

پپ گواردیولا گفت: "کوین دی بروین هنوز با تیم تمرین نکرده است. تست آخر او منفی بود، اما دی بروین در هیچ جلسه ای شرکت نداششته است. جک گریلیش دیروز دقایقی در تمرینات حضور داشت و امروز خواهیم که آیا او می تواند به بیرمنگام سفر کند یا خیر.

رویارویی با استیون جرارد؟ او در لیگ برتر کار می کند، بنابراین همین حالا نیز مربی خوبی محسوب می شود. من تصور نمی کنم در لیگ قهرمانان و حتی در چمپیونشیپ هم مربی بی کیفیت حضور داشته باشند. آنها می توانند بازیکنان خوبی را در باشگاه های خوب تربیت کرده و فاتح عناوین شوند. آستون ویلا دو نتیجه خوب مقابل تیم های سرسختی مانند برایتون و کریستال پالاس گرفته است. ما به آنجا سفر می کنیم و این سخت ترین بازی ممکن خواهد بود.

رسیدن توپ طلا به لیونل مسی؟ از من در این مورد نپرسید، زیرا شرایط همین است. ما هرگز نمی توانیم بگوییم بی انصافی بوده که لئو مسی برنده توپ طلا شده است. این یک نمایش و برنامه تجارتی برای جذاب تر ساختن فوتبال است. الکسیا، پدری، لئو و برندگان همه جوایز را مورد ستایش قرار می دهم.

من نباید بگویم لیونل مسی لایق دریافت توپ طلا بوده یا نه، اما هرگاه او برنده این جایزه شود، هرگز بی انصافی نبوده است. البته رابرت لواندوفسکی نیز در این فصل و فصل گذشته، زیر نظر هانسی فلیک و حالا یولیان ناگلزمن از نظر تعداد گلزنی و عملکرد فوق العاده بوده است."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان