//
کدخبر: ۳۳۲۷۰۳ //
گل‌گهر در فکر بازگشت به کورس و پیکان در راه شگفتی؛

تقابل همسایه‌های سیرجانی و تهرانی در دستگردی

از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم پیکان تهران و گل گهر سیرجان در استادیوم دستگردی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تقابل همسایه‌های سیرجانی و تهرانی در دستگردی
به گزارش فرتاک نیوز،

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که، گل‌گهرِ قلعه‌نویی پس از تحمل چهار تساوی متوالی در تهران به‌دنبال کسب هر سه امتیاز خواهد بود تا حضور خود را در جمع مدعیان تثبیت کند.

از طرفی شاگردان مجتبی حسینی در پیکان تهران نیز، در ادامه نتایج مطلوب خود در لیگ بیست و یکم، در خانه هدفی جز کسب امتیاز کامل این دیدار نخواهند داشت.

گل‌گهر در شرایطی میهمان پیکان خواهد بود که سیرجانی‌ها در هفته گذشته، استقلال را در خانه متوقف کردند و حالا با کسب ۱۰ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند. در طرف مقابل هم خودروسازان تهرانی پس از کسب تساوی مقابل نساجی با یک امتیاز بیشتر نسبت به گل‌گهر ۱۱ امتیازی هستند و در رده پنجم جدول قرار دارند.

حال باید منتظر ماند و دید، شرایط دوئل قلعه‌نویی و حسینی در تهران با چه نتیجه‌ای به اتمام خواهد رسید، آیا قلعه‌نویی از دور مساوی‌های تکراری خارج می‌شود و با شکست پیکان خود را به بالای جدول نزدیک‌تر خواهد کرد یا مجتبی حسینی با پیکان همچنان شگفتی‌ساز باقی خواهند ماند.

گفتنی است؛ این دیدار از ساعت ۱۵ روز دوشنبه هشتم آذرماه برگزار خواهد شد.

محمدرضا ولی زاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان