//
کدخبر: ۳۳۲۵۶۰ //
تاجیکهای پرسپولیس باید از فیفا استعلام بگیرند

پرسپولیسی‌ها نگران ماجرای طارمی

غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال، توضیحاتی در مورد خارجی‌های استقلال و پرسپولیس داد.

پرسپولیسی‌ها نگران ماجرای طارمی
به گزارش فرتاک نیوز،

 مشکلاتی برای پرسپولیس در استفاده از بازیکنان خارجی‌شان وجود دارد که باعث شده آنها هنوز پیوستن دو بازیکن تاجیک خود را رسما اعلام نکنند و فقط آنها را روی سکوهای ورزشگاه ببینیم. در این هفته استقلال هم همانند پرسپولیس قادر به استفاده از این بازیکنانش نبود و مشکلاتی در زمینه دادن ضمانتنامه بانکی به وجود آمد که سبب شد ژستد و یامگا در آخرین ساعت بازی مقابل گل‌گهر از ترکیب کنار گذاشته شوند.

غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی فدراسیون امروز با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه سه در این خصوص توضیح داد. او در مورد خارجی‌های پرسپولیس گفت: در مورد خارجی های پرسپولیس مشکل پرداخت طلب آقای کالدرون است. زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود، وقتی که پرسپولیس درخواست ثبت قرارداد آن ها را داشته باشد برای اینکه ماجرای آقای طارمی تکرار نشود استعلام خواهیم گرفت‌‌. اگر فیفا اعلام کند که مشکلی وجود ندارد قرارداد آنها ثبت خواهد شد.

رفیعی در مورد مشکل خارجی‌های استقلال نیز بیان کرد: در مورد استقلال هم باید بگویم آنها می‌گویند که ما به قوانین فدراسیون احترام می‌گذاریم ولی شرایطی پیش آمده که ما از نظر قانونی نمی‌توانیم ضمانت نامه بانکی بگیریم و باید فکر دیگری برایش بکنیم. امیدوارم بتوانیم تصمیمی اتخاذ کنیم که مشکل آنها نیز حل شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان