//
کدخبر: ۳۳۲۴۹۱ //

لئوناردو: هیچ تماسی برای حضور زیدان در PSG نداشتیم

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، به شایعات مربوط به حضور زین الدین زیدان در این تیم واکنش نشان داد.

لئوناردو: هیچ تماسی برای حضور زیدان در PSG نداشتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

اخراج اوله گونار سولسشر از منچستریونایتد باعث شد که مائوریسیو پوچتینو به عنوان یکی از گزینه‌های جدی جانشینی این مربی نروژی مطرح شود.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که این مربی آرژانتینی علاقه بسیاری به حضور روی نیمکت اولدترافورد دارد و حتی ممکن است در میانه فصل از پی اس جی جدا شده و به یونایتد ملحق شود.

هرچند این اخبار صحت نداشته و انتظار می‌رود که رالف رانگنیک به زودی به عنوان مربی موقت هدایت این تیم را تا پایان فصل برعهده بگیرد اما هنوز پوچتینو گزینه اصلی یونایتد برای فصل آینده به حساب می‌آید.

 

 

با مطرح شدن احتمال جدایی این مربی از پی اس جی، بسیاری باور داشتند که پاری سن ژرمن قصد دارد از زیدان به عنوان جانشین او استفاده کند و حتی برخی رسانه‌ها این موضوع را مطرح کردند که بازیکنان این تیم در انتظار حضور قریب الوقوع این سرمربی سابق رئال مادرید در پارک دو پرنس هستند.

لئوناردو با رد شایعات مطرح شده به AFP گفت:« ما نمی‌خواهیم پوچتینو از جمع ما جدا شده و به تیم دیگری ملحق شود. او هرگز درخواستی برای جدایی از جمع ما ارائه نکرده و هیچ باشگاهی نیز تماسی درباره او با ما برقرار نکرده است.»

مدیر ورزشی پی اس جی همچنین درباره شایعات مربوط به حضور زیدان در پاریس اظهار داشت:« ما احترام بسیاری برای زین الدین زیدان و کارنامه‌ای که او به عنوان بازیکن و مربی دارد قائل هستیم اما باید کاملا واضح به شما بگویم که هیچ ارتباطی شکل نگرفته و هیچ دیداری نیز بین ما انجام نشده است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان