//
کدخبر: ۳۲۶۹۸۵ //

یک مقصد غیرمنتظره پیش روی زیدان!

نیوکاسل قصد دارد برای توافق با زین الدین زیدان، سرمربی موفق و فرانسوی وارد عمل شود.

یک مقصد غیرمنتظره پیش روی زیدان!
به گزارش فرتاک نیوز،

فعالیت رسمی مالکان عربستانی و جدید باشگاه نیوکاسل به زودی آغاز خواهد شد و تردیدی وجود ندارد که آنها از همان ابتدا به دنبال جذب نام های بزرگ می روند. در حال حاضر استیو بروس هدایت نیوکاسل را بر عهده دارد، اما خود این سرمربی نیز اخیرا اعتراف کرد اخراج از این باشگاه را دور از ذهن نمی بیند و احتمالا به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. به نظر می رسد گریم جونز، کمک مربی فعلی باشگاه به صورت موقت مسئولیت فنی نیوکاسل را بر عهده می گیرد و هیئت مدیره جدید برای توافق با یک سرمربی مشهور اقدام خواهند کرد.

 

 

اما نشریه میرر امروز در گزارشی مدعی شد احتمال حضور زین الدین زیدان، سرمربی نامدار و فرانسوی روی نیمکت نیوکاسل وجود دارد. در بین گزینه های مشهور فعلی فوتبال جهان، شاید تنها زیدان و آنتونیو کونته بدون تیم باشند و مالکان جدید نیوکاسل می خواهند برای طی کردن سریع السیر مسیر پیشرفت و تبدیل شدن به یک تیم مدعی، مسئولیت هدایت خود را به زیزو بسپارند.

 

زیدان که در پایان فصل گذشته باشگاه رئال مادرید را ترک کرد، در طول دوران حضور در این تیم به انواع افتخارات دست یافت و در طی پنج سال آمار خیره کننده سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را به ثبت رساند. البته اخبار زیادی در مورد تمایل زیزو به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی 2022 شنیده شده و به نظر می رسد پاری سن ژرمن نیز بی میل نیست در صورت عدم موفقیت مائوریسیو پوچتینو، با زیدان به توافق دست یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۹۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان