//
کدخبر: ۳۲۶۹۸۱ //

اخراج توماس توخل تصمیم درستی بود

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن از تصمیم خود بابت اخراج توماس توخل از این باشگاه دفاع کرد.

اخراج توماس توخل تصمیم درستی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

در اوایل فصل گذشته بود که پاری سن ژرمن با توماس توخل قطع همکاری کرده و این سرمربی آلمانی را اخراج کرد. توماس توخل هدایت چلسی را در ماه ژانویه بر عهده گرفته و فصل گذشته آنها را به قهرمانی در لیگ قهرمانان برساند. اما لئوناردو مدعی شد شرایط خوبی در باشگاه پاری سن ژرمن حاکم نبوده و در آن مقطع وقت تصمیم گیری رسیده بود.

 

لئوناردو در مورد این تصمیم خود گفت: "جدایی توماس توخل اتفاقی طبیعی بود. سال گذشته شرایط پیچیده باشگاه، محیط تیم را بی ثبات کرده بود. زمانیکه دیدگاه ها متفاوت باشد ایجاد رابطه مناسب بین ما دشوار می شود. توماس توخل با سبک کاری خاص خود پیش از من در باشگاه پاری سن ژرمن حضور یافته بود. در ادامه سال بسیار پیچیده رخ داد و ما در شرایطی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان توسط منچستریونایتد حذف شدیم که انتظارات زیادی از تیم وجود داشت.

 

 

در ادامه تیم توماس توخل در فینال کوپا فرانسه نیز شکست خورد و شرایط پیچیده‌ای در اطراف توخل وجود داشت. همه چیز بی ثبات بود و ایجاد رابطه خوب بین ما دشوار شده بود. من بین خودمان فردی صادق هستم و فکر می کنم این مسائل باعث رقم خوردن یک سال خوب شده است.

 

در واقع تضادهای داخلی بود که به همه ما قدرت بخشید. ما به فینال لیگ قهرمانان رسیده و مقابل بایرن شکست خوردیم. اما در دراز مدت ، شرایط مشکل می شد. توماس توخل در اواخر قرارداد خود با باشگاه پاری سن ژرمن بود و ما باید زودتر تصمیم می گرفتیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان