//
کدخبر: ۲۹۳۲۳۹ //

توماس توخل اخراج شد

رسانه های آلمانی گزارش دادند توماس توخل از هدایت پاری سن ژرمن برکنار شده است

توماس توخل اخراج شد
به گزارش فرتاک نیوز،

طی ماه های گذشته همواره بحث اخراج توماس توخل از هدایت باشگاه پاری سن ژرمن به گوش می رسید و حتی در مقطعی اختلاف این سرمربی آلمانی با مدیر ورزشی PSG یعنی لئوناردو به اوج خود رسید تا جدایی او از پارک دو پرنس بسیار محتمل به نظر برسد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بعد از شکست پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته این شایعات قوت گرفت اما در نهایت سرمربی آلمانی در سمت خود ابقا شد و PSG فصل جدید را هم با او پا به مسابقات گذاشت.

اما پاری سن ژرمن در فصل جاری نتوانسته قاطعیت همیشگی را در لیگ یک فرانسه نشان دهد و در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. از طرف دیگر آنها با وجود صدرنشینی به سختی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

همه این مسائل باعث شد که صحبت‌های زیادی در رابطه با عدم رضایت پاری سن ژرمن از توماس توخل شنیده شود و حالا در همین ارتباط منابع آلمانی و RMC، رسانه نزدیک به باشگاه فرانسوی گزارش دادند که توماس توخل از هدایت این تیم برکنار شده و به زودی این خبر اعلام رسمی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست چه کسی هدایت باشگاه پاری سن ژرمن را برعهده خواهد گرفت اما به نظر می رسد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام از بیشترین شانس در این زمینه برخوردار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان