//
کدخبر: ۲۸۱۵۱۱ //

خشم PSG از صحبتهای توماس توخل

لئوناردو مدیر ورزشی PSG از اظهارات سرمربی این تیم به شدت انتقاد کرده و گفت او ممکن است از طرف باشگاه جریمه شود.

 خشم PSG از صحبتهای توماس توخل
به گزارش فرتاک نیوز،

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن دیشب بعد از پیروزی 6-1 تیمش مقابل آنژه از باشگاه فرانسوی خواست تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن به خدمت بگیرد چرا که تیم او به بازیکن نیاز مبرم دارد. این صحبتهای توخل ناراحتی لئوناردو مدیر ورزشی PSG را به دنبال داشت و باعث شد لئوناردو به او واکنش نشان دهد.

پاری سن ژرمن بعد از دو شکست در دو بازی ابتدایی فصل حالا چهار بازی پیاپی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته ولی توخل همچنان از شرایط تیمش راضی نیست و دیشب از مدیریت باشگاه خواست هر طور شده برای تقویت تیم اقدام کنند. لئوناردو که بعد از صحبتهای توخل با خبرنگاران صحبت می کرد نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند و حتی گفت توخل ممکن است به دلیل این درخواست علنی از طرف باشگاه جریمه شود.

لئوناردو به خبرنگاران گفت: " ما در بازار به دنبال مهره‌هایی که جذب‌شان ممکن باشد هستیم. ولی من از صحبتهای مربی مان توخل خوشم نیامد. نه صحبتهایش را متوجه شدم و نه از آنها خوشم آمد. در باشگاه این مساله را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم این صحبتها باید جریمه شود یا نه".

مدیر ورزشی PSG در ادامه گفت: " اگر کسی از شرایط راضی نیست می‌توانیم با هم صحبت کنیم. هیچ مشکلی نیست. ولی اگر او تصمیم گرفته بماند باید به انتخابهای مدیریت ورزشی باشگاه احترام بگذارد. ما قرار نیست اینجا کسی را محاکمه کنیم ولی نباید فراموش کنیم که مهم باشگاه است. ما از نحوه صحبت کردن توخل راضی نیستیم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان