//
کدخبر: ۲۳۶۷۰۴ //

توخل: در فصل جاری قوی تر و بهتر شده ایم

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که تیمش در فصل جاری بهتر، باتجربه تر و زیباتر شده است.

توخل: در فصل جاری قوی تر و بهتر شده ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در فصل جاری با هدایت توماس توخل نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. این تیم پاریسی در رقابت های لیگ فرانسه با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد و در مرحله حذفی باید به مصاف دورتموند برود.

توماس توخل درباره شرایط تیمش در فصل جاری گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی در فصل جاری دارم و اگر بازیکنان کلیدی آسیب نبینند می توانیم فصل را با بهترین نتایج به پایان رسانیم.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن ادامه داد: در فصل جاری نسبت به فصل قبل پخته تر، قوی تر و بااعتماد به نفس بیشتر بازی می کنیم. شخصیت و عقلیت لازم را کسب کرده‌ایم و با جذب بازیکنان جدید پیشرفت خوبی داشته ایم و می توانیم بگویم که از نظر کمی و کیفی بهتر شده ایم و زیباتر هم بازی می کنیم.

توخل درباره ایکاردی گفت: من برای نخستین بار است که با این بازیکن کار می‌کنم. درباره ایکاردی باید بگویم که او مهاجم باکیفیتی است و بسیار تاکتیک پذیر است. او همه ماموریت‌ها را به  خوبی انجام می دهد و دوست داریم که قراردادش را تمدید کند.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن درباره دیدار حساس برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا گفت: فعلا دیدار برابر موناکو را پیش رو داریم و نمی‌خواهم به این دیدار فکر کنم. شرایط تیم خوب است و امیدوارم که برابر دورتموند بدون مصدوم به میدان رویم. خوشبختانه شرایط امباپه هم خوب است و  مشکلی برای دیدار برابر موناکو ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان