//
کدخبر: ۲۲۳۵۵۱ //

توخل: بدشانس بودیم

سرمربی پاری سن ژرمن تیمش را مستحق شکست برابر دیژون نمی‌داند و بدشانسی را دلیل اصلی شکست دانست.

توخل: بدشانس بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اکیپ،پاری سن ژرمن در آغاز هفته دوازدهم رقابت های لیگ فرانسه نتیجه ای ناامید کننده را به دست آورد و برابر تیم قعرنشین تن به شکست داد. بایرن که مهمان دیژون قعرنشین بود با وجود آنکه در نیمه نخست با یک گل پیش بود اما در نهایت با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی بدشانسی را عامل اصلی شکست تیمش در این دیدار دانست. او گفت: در نیمه نخست بسیار بازی بدی را به نمایش گذاشتیم و چه در حمله و چه در کارهای دفاعی تمرکز لازم را نداشتیم. برنامه های ما در میدان عملی و اجرا نشد. در نیمه دوم کمی بهتر بازی کردیم و 17 بار خود را به محوطه جریمه حریف رساندیم.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: شکست برابر دیژون طبیعی بود. این نتیجه نشان داد که هر تیمی که اراده پیروزی داشته باشد می تواند به پیروزی برسد. دیژون خوش شانس هم بود چرا که تنها دو بار فرصت گلزنی داشت که هر دو فرصت را تبدیل به گل کرد این درحالی بود که ما فرصت های زیادی داشتیم اما تنها یک بار به گل دست پیدا کردیم.

توخل در پایان گفت: از این شکست ناراحت هستیم چرا که تیم برتر میدان بودیم. می توانستیم در نیمه دوم به راحتی پیروز بازی شویم. شایسته این شکست نبودیم.

پاری سن ژرمن با وجود آنکه در این دیدار تن به شکست با 27 امتیاز و اختلاف 8 امتیازی به تیم دوم در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۵۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان