//
کدخبر: ۲۱۷۸۶۵ //

ام باپه بازهم مصدوم شد

مهاجم جوان پاری سن ژرمن که به تازگی از دوران آسیب دیدگی رهایی یافته بود بازهم مصدوم شد تا دیدار حساس برابر آنژه را از دست دهد.

ام باپه بازهم مصدوم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اکیپ، کیلیان امباپه از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پاری سن ژرمن به شمار می آید. این بازیکن جوان در فصل جاری کمتر فرصت حضور با پاری سن ژرمن را به دست آورده تا جایکه به خاطر آسیب دیدگی یک ماه دور از میادین بود.

او در دیدار قبلی تیمش برابر بوردو برای دقایقی به میدان رفت و پاس گل هم داد اما نیامده دوباره مصدوم شد. توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که امباپه بعد از رهایی از آسیب دیدگی این بار از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی است و برای بازگشت به میادین به چند روز استراحت نیاز دارد.

به این ترتیب این بازیکن جوان دیدار حساس برابر آنژه را از دست خواهد داد و نمی تواند تیمش را در این دیدار حساس همراهی کند.

در حساس ترین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ فرانسه دو تیم پاری سن ژرمن و آنژه در پارک دو پرانس به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار تقابل تیم های اول و دوم جدول رده بندی است تا جایکه پاری سن ژرمن با 18 امتیاز در صدر جدول رده بندی برگزار می شود و آنژه هم با 16 در رده دوم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان