//
کدخبر: ۳۳۲۴۸۳ //

کریک: بازیکنان یونایتد توانایی کار با هر مربی را دارند

مایکل کریک، سرمربی موقت منچستریونایتد، مدعی شد که بازیکنان این تیم می‌توانند با هر مربی سازگار شوند.

 کریک: بازیکنان یونایتد توانایی کار با هر مربی را دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

شایعه حضور رالف رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد بسیار جدی شده و به نظر می‌رسد که بازیکنان یونایتد به زودی باید با مربی جدید فصل را ادامه دهند.

بسیاری از این مربی آلمان به عنوان پدرخوانده مکتب مربیگری نوین آلمان یاد می‌کنند و مربیان موفقی چون یولیان ناگلزمان و توماس توخل جز مربیانی هستند که از سبک او الهام گرفته‌اند.

کریک پیش از بازی حساس این هفته برابر چلسی در کنفرانس خبری خود درباره حضور مربی جدید در اولدترافورد گفت:« من فکر می‌کنم خیلی زود می‌توان ایده‌ها را در این تیم جا انداخت. تاریخ این را نشان می‌دهد. گاهی همه چیز به ایده‌ها برنمی‌گردد، این صرفا صدا یا طراوتی متفاوت است. گاهی همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود و گاهی اینطور نیست. این ذات زندگی است و باید دید که در روزهای آینده چه رخ خواهد داد.»

او ادامه داد:« سبک‌های متفاوتی در فوتبال وجود دارد. ما گروهی از بازیکنان بسیار خوب داریم. من اطمینان دارم که آنها می‌توانند با هرکسی که در راس کادر فنی قرار بگیرد سازگار شوند. آنها استعدادهایی واقعی و انسان‌هایی خوب هستند، بنابراین ما بی‌صبرانه در انتظار هر اتفاقی هستیم که پیش روی ما قرار دارد.»

کریک درباره دیدار حساس روز یکشنبه برابر چلسی نیز اظهار داشت:« هرکسی باید تحت تاثیر روند رو به رشد آنها قرار بگیرد. آنها بسیار سختکوش هستند، سازماندهی خوبی دارند و حرکات بسیار خوبی در طول خط حمله به نمایش می‌گذارند. آنها در حفظ ارتباط خط دفاع سه نفره و خط میانی نیز خیلی خوب عمل می‌کنند و سعی می‌کنند با استفاده از وینگ-‌بک‌ها برای حریفان در مرکز زمین مشکل ایجاد کنند. آنها بسیار هجومی بازی می‌کنند و فضای بازی تیم حریف را محدود می‌کنند. چلسی تعادل بسیار خوبی در زمین دارد.»

این بازیکن سابق یونایتد اضافه کرد:« تمام تمرکز من روی آماده‌ کردن تیم به بهترین شکلی است که می‌توانم. من مسئولیت بسیار سنگینی دارم و تمام تلاشم را در این مسیر به کار می‌گیرم. هر اتفاقی که قرار باشد به آن فکر کنم را به بعد از بازی روز یکشنبه موکول می‌کنم. این هفته بسیار آرام بودم. بازیکنان و دیگر اعضای باشگاه از من حمایت کردند و باعث شدند مشکلی نداشته باشم. من از چالش‌ها استقبال می‌کنم.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان