//
کدخبر: ۶۱۷۸۸ //

آقای خاص پیشنهاد وسوسه انگیزی به مایکل کریک داد

مورینیو معتقد است کریک می تواند به کادرفنی منچستریونایتد ملحق شود.

آقای خاص پیشنهاد وسوسه انگیزی به مایکل کریک داد
به گزارش فرتاک نیوز،

مایکل کریک در این فصل تنها یک بار برای منچستریونایتد به میدان رفته و در هفته های گذشته به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده است. او اخیراً در بیانیه ای اعلام کرد که دلیل دوری اش از میادین مشکل قلبی بوده است.

اگرچه کریک سلامتی اش را بازیافته و می تواند دوباره برای منچستریونایتد به میدان برود، ولی احتمالاً این بازیکن باتجربه در پایان فصل با اتمام قراردادش با یونایتد، از دنیای بازیگری بازنشسته می شود. مورینیو در پایان بازی با برایتون عنوان کرد کریک می تواند به عرصه مربیگری پای بگذارد و عضوی از کادرفنی یونایتد شود:

مایکل به عنوان یک انسان، بسیار مهم تر از مایکل به عنوان یک بازیکن است. بنابراین به او فرصت دادیم تا با آرامش و خونسردی مشکلش را حل کند و با اعتماد به نفس به میادین بازگردد. به او این فرصت را دادیم تا خودش تصمیم بگیرد که آیا می خواهد همچنان بازی کند یا قصد بازنشستگی دارد. او می داند که اعضای کادرفنی ام، یک صندلی خالی برای او دارند که هر زمان خواست به کادرفنی ملحق شود. این چیزی است که من می خواهم، هواداران می خواهند و خواسته سران باشگاه هم است. آینده او با ماست. البته کریک می خواهد تا پایان فصل بازی کند و این اطمینان را برای بازگشت به میادین دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان