//
کدخبر: ۳۳۲۱۷۲ //
به کسب برتری باور داشتیم؛

کریک: این پیروزی برای سولسشر است

مایکل کریک، سرمربی موقت منچستریونایتد تاکید کرد تیمش به پیروزی مقابل ویارئال باور داشته است.

کریک: این پیروزی برای سولسشر است
به گزارش فرتاک نیوز،

سه روز پیش اوله گونار سولسشر از سمت هدایت منچستریونایتد برکنار شد تا مایکل کریک به صورت موقت در دیدار امشب مقابل ویارئال روی نیمکت این تیم حضور پیدا کند. شیاطین سرخ با دو گل دقایق پایانی کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو در اسپانیا پیروز شده و صعود خود به دور حذفی را قطعی ساختند. مایکل کریک در پایان این دیدار مدعی شد این نتیجه متعلق به سولسشر، سرمربی سابق یونایتد است.

مایکل کریک گفت: "پیش از شروع بازی نیز گفتیم به اینجا آمده ایم تا پیروز شویم و باور داشتم که امشب برای رسیدن به این هدف آماده ایم و می توانیم این کار را انجام دهیم. بر خلاف تصور بازی دشواری بود و آنهایی که بازی های تیم ویارئال را تماشا نمی کنند احتمالا نمی دانند این تیم رقیب دشواری محسوب می شود.

وقتی شما از نظر کسب نتایج شرایط مساعدی نداشته و به صورت فردی و تیمی در وضعیت خوبی نیستید، ارائه بازی تماشایی کار آسانی نیست، اما ما باور داشتیم که می توانیم به این هدف دست یابیم.

در نیمه دوم دوباره با هم متحد شدیم و بازیکنان تعویضی نیز بسیار تاثیرگذار ظاهر شدند. این تنها چیزی بود که می توانستم به آن امیدوار باشم و بازیکنان یونایتد با تمام وجود برای کسب پیروزی در مقابل ویارئال بازی کردند. من به بازیکنان نیز گفتم که این چند روز برای همه ارکان باشگاه آسان نبوده است. من می توانم از این نتیجه واقعا لذت ببرم، اما انگار این پیروزی برای اوله است.

ضربه تمام کننده جیدون سانچو فوق العاده بود. من می دانم که این بازیکن عاشق پا به توپ شدن است. اما جنبه دیگر تاثیرگذاری و تلاش سانچو در امور دفاعی است و او شب فوق العاده ای را برابر ویارئال سپری کرد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۱۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان