//
کدخبر: ۳۳۲۴۷۴ //

لطفی: چند بازی دیگر باید حق تیم ما خورده شود؟

مدافع نفت مسجدسلیمان در آستانه بازی حساس این تیم برابر پرسپولیس ابراز امیدواری کرد کمیته داوران به اشتباهات علیه این تیم طی دو هفته اخیر رسیدگی کنند.

 لطفی: چند بازی دیگر باید حق تیم ما خورده شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتبی لطفی مدافع میانی نفت مسجدسلیمان وی درباره دیدار این هفته تیمش برابر مس رفسنجان گفت: بازی خوب و سختی بود. هر دو تیم نمایش خوب و درگیرانه‌ای را در زمین اجرا کردند و به دنبال امتیاز و کسب نتیجه بودند. با این حال هر چه از زمان بازی می‌گذشت متاسفانه بازی از دست داور خارج می‌شد و تا جایی که آن پنالتی بچه‌گانه را علیه ما گرفتند. این اتفاق در شرایطی افتاد که یک پنالتی صد درصد ما را هم نگرفتند.

لطفی در ادامه انتقاداتش نسبت به عملکرد داوری در این بازی گفت: اتفاق عجیب دیگر این بازی تعداد عجیب کارتهای زرد و قرمز بود. متاسفانه کمک داوران بازی هم به جای اینکه به وی کمک کنند، بیشتر هیجان می‌دادند تا کار کاملا از دست داور خارج شود و یک بازی پراشتباه را شاهد باشیم. داور چهارم یک بار از فاصله 40 متری اعلام پنالتی می کند و برای بار دیگر وقتی او اعلام می‌کند، به تصمیمش توجهی نمی شود. این موضوع برای همگی ما جای سوال داشت و امیدوارم موردبررسی کمیته داوران قرار گیرد. هفته پیش هم سر تیم ما را بریدند.

مدافع نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط تیمش گفت: سر تیم ما را می‌برند و دریغ از یک عذرخواهی خشک و خالی. ما علیرغم تمام مشکلاتی که داریم و بدون دریافتی و با مشکلات مالی و بدون امکانات، به خاطر شرف‌مان و همچنین هواداران، تمام تلاش‌مان را می کنیم و این اتفاقات حق تیم ما نیست. نفت از داشتن حداقل امکانات محروم است. به خاطر مشکلات تیم دیر بسته شد و تمریناتش دیرتر شروع شد. وضعیت مالی هم که مشخص نیست. با تمام این مشکلات شب و روز تلاش می کنیم اما نمی شود که یک داور بیاید و به این شکل تمام زحمات ما را به باد بدهد. کمیته داوران چرا هیچ واکنشی نشان نمی دهد؟ چند بازی دیگر باید حق تیم ما خورده شود؟

وی ادامه داد: در کل وضعیت خوبی از حیث داوری شاهد نیستیم و اگر امتیازات دو بازی اخیر را به خاطر مشکلات و اشتباهات داوری از دست نمی دادیم جایگاه ما در جدول بهتر بود و اوضاع بهتر پیش می رفت. تا چه زمانی می خواهند بگویند داوری جامعه ضعیف فوتبال است؟ ما مظلوم نیستیم که با مشکلات خودمان باید بجنگیم و از حق خانواده‌مان بگذریم و آخرش هم به این شکل شود؟

مدافع نفت مسجدسلیمان در پایان حرف هایش گفت: اگر مشکل فنی باشد حرفی نیست اما ما واقعا نمی دانیم با اتفاقات داوری که برای تیم ما تکرار هم می شود باید چه کنیم؟ ما زور مقابله با این اتفاقات را نداریم. دوشنبه بازی سختی با قهرمان 5 دوره اخیر لیگ داریم و امیدواریم روز ما باشد و بتوانیم نمایش خوبی برابر پرسپولیس داشته باشیم و به نتیجه خوبی برای خوشحالی هواداران مان برسیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان