//
کدخبر: ۳۰۰۸۳۱ //

کریمی: امتیاز گیری در نیم فصل دوم خیلی سخت است

هافبک نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارد با وجود سخت شدن کارشان در نیم فصل دوم اما باز هم تمام تلاششان را می کنند که بهترین نتایج را بگیرند.

 کریمی: امتیاز گیری در نیم فصل دوم خیلی سخت است

نفت مسجدسلیمان از لحاظ کادر قبل از نیم فصل دوم دچار تغییرات شد و در نهایت داریوش یزدی جای مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی گرفت، فرید بهزادی کریمی در مورد این تغییرات به خبرنگار ما گفت: چند روزی است تمرینات شروع شده و داریم آماده بازی با تراکتور می شویم. هیات مدیره و مدیر عامل خیلی  زود یک گزینه انتخاب کردند که بتوانیم با جدیت به کارمان ادامه دهیم.

او درمورد اینکه چرا در ابتدا  گفتند بهروز مکوندی سرمربی است و بعد داریوش یزدی به عنوان  سرمربی اعلام شد ادامه داد: ما در این حیطه نبودیم که نظر دهیم اما این مشکل به خاطر اخبار رسانه ها بود. هر گزینه ای هم که برای مربیگری انتخاب می شد سریع در همه رسانه ها به عنوان مربی نامش درج می شد.

این بازیکن درمورد اعتقاد خیلی ها مبنی بر اینکه با رفتن مجتبی حسینی نفت مسجدسلیمان به مشکل برمی‌خورد نظرش را اینگونه بیان کرد: در هر باشگاه دیگری به جز باشگاه ما این تغییرات در  صورت بگیرد کار سخت می‌شود. ولی ما باید  بتوانیم راه خوب قبل را پیش بگیریم و با قدرت ادامه بدهیم.

هافبک نفت مسجدسلیمان که خودش زمانی در تراکتور بازی می کرد و شاگرد رسول خطیبی بود در مورد دیدار با این تیم گفت: تراکتور تیمی پر طرفدار و قابل احترام است و من از این تیم و مردم تبریز و هواداران پرشور شان خاطرات خیلی خوبی دارم ولی ما هم هواداران بسیار خوبی داریم و امیدوارم از این دیدار دست پر برگردیم تا آن ها را خوشحال کنیم.

کریمی در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه نیم فصل اول به هیچ تیم بالای جدولی به خصوص در خانه  باج ندادند و آیا این موضوع را تکرار می کنند یا خیر افزود: ما یک تیم همدل هستیم و امیدوارم که در آینده هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. امتیاز گیری در نیم فصل دوم خیلی سخت است اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان