//
کدخبر: ۳۳۱۵۵۷ //

پرسپولیس به دنبال ۳ امتیاز از دل کویر

در یکی از بازی‌های ویژه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال شاگردان یحیی گل محمدی به رفسنجان رفته‌اند تا در دیداری خارج از خانه برای جبران 4 امتیازی که در دو هفته اخیر از دست داده اند، تلاش کنند.

پرسپولیس به دنبال 3 امتیاز از دل کویر
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی پرونده بازی‌های این هفته از لیگ برتر از دیروز باز شده که پرسپولیسی‌ها امروز برای پیروزی در رفسنجان برابر مس از انگیزه‌های ویژه‌ای برخوردار هستند. یک شکست و یک تساوی برابر آلومینیوم و گل‌گهر در دو بازی اخیر سرخ‌ها در لیگ برتر، از 6 امتیاز ممکن یک امتیاز را نصیب شاگردان گل‌محمدی کرده تا حالا قرمزهای تهرانی در مصاف برابر مس در خانه‌اش به نتیجه‌ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نکنند، اتفاقی که پرسپولیسی‌ها امیدوار به وقوع آن هستند تا بیش از این از کورس بالانشینان جدول رده بندی عقب نمانند.

پرسپولیس که در بازی رفت و برگشت فصل قبل با نتایج مشابه یک بر صفر موفق به پیروزی برابر شاگردان ربیعی شد در حالی در رفسنجان آماده مصاف برابر مس است که پیش بینی می‌شود با چهره‌ای جدید و دگرگون شده در مقایسه با بازی های اخیرش پای به میدان بگذارد.

البته یحیی و همکارانش در این دیدار برای چیدمان ترکیب خود با محدودیت هایی روبرو هستند که شاید به نوعی سبب شود دست شان در این بازی برای حریف رو نشود. مصدومیتی که اخیرا سیدجلال حسینی با آن روبرو شده از یک سو و شرایط نعمتی برای رسیدن به این دیدار از سوی دیگر ترکیب پرسپولیس را با اما و اگرهایی روبرو کرده است. این در حالی است که ابهاماتی در خصوص استفاده از ملی‌پوشان خسته پرسپولیس در ترکیب اصلی این تیم در بازی پیش رو به وجود آمده تا یحیی گل‌محمدی و دیگر اعضای کادر فنی در آستانه دیدار برابر مس با شرایط ویژه ای برای چیدمان ایده آل برای این دیدار روبرو شوند.

فراموش نکنیم پرسپولیس در بازی اخیرش برابر گل‌گهر با سیستم و برنامه تاکتیکی جدیدی پا به میدان گذاشت که گفته می‌شود قرار است در رفسنجان هم شاهد اجرای آن (البته با یکی، دو تغییر احتمالی) باشیم، اتفاقی که می تواند برای ربیعی و شاگردانش در مس در حکم شگفتانه ای تلقی شود

در آن سوی میدان مس رفسنجان در حالی با یک بازی کمتر (نامشخص بودن حکم و نتیجه بازی انجام نشده این تیم برابر پدیده) برای دیدار روبروی پرسپولیس آماده می‌شوند که این تیم با کسب تنها یک امتیاز از 3 بازی خود بالاتر از پدیده در رتبه پانزدهم ایستاده اند و برای نجات از شرایط بد خود در جدول برنامه ویژه ای را برای پرسپولیسی دارند که از 4 بازی خود 7 امتیاز کسب کرده و در رتبه هفتم قرار گرفته است.

با توجه به شرایط دو تیم و انگیزه‌هایی که مس و پرسپولیس برای موفقیت در این دیدار دارند، پیش بینی می‌شود تقابل این دو تیم در عصر پاییزی 1400 دیداری جذاب و تماشایی را رقم بزند و جنگ بر سر سه امتیاز در این دیدار بالا بگیرد!

دیدار دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس تهران امروز (جمعه 28 آبان ماه) از ساعت 16 در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه در شرایطی قرار است برگزار شود که طبق اعلام قبلی کمیته داوران قرار است تیم داوری متشکل از حسن اکرمی، حسن ظهیری، جعفر مهاجر و محمدرضا تارخ کار قضاوت این دیدار حساس از هفته پنجم لیگ برتر را برعهده داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان