//
کدخبر: ۳۳۱۳۶۳ //

آخرین وضعیت مصدومان فولاد از زبان پزشک تیم

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحاتی در خصوص مصدومان این تیم ارائه داد.

آخرین وضعیت مصدومان فولاد از زبان پزشک تیم
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر مرادی امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم فولاد در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم، اظهار کرد: شاید جزو معدود تیم‌هایی بودیم که فصل گذشته را دیرهنگام به اتمام رساندیم و بعد از تغییر و تحولاتی که صورت گرفت و آن تعداد بازیکنانی که از فصل گذشته برای لیگ امسال در فولاد ماندند هنوز آسیب دیدگی بازیکنان رفع نشده بود و در مدت بدنسازی تیم در حقیقت کار درمان را انجام می‌دادیم که این بازیکنان جزو بازیکنان اصلی تیم هم بودند.

 به گزارش ایسنا وی ادامه داد: روند کاری ما به این صورت بود که وقتی تمرینات را شروع کردیم یکسری از بازیکنان مصدوم بودند و یکسری از جمله آن‌ها آبشک و شیمبا بودند و به همین دلیل نتوانستیم مراحل بدنسازی را با این نفرات به اتمام برسانیم. با این حال وقتی وارد کار شدیم مجدداً برخی بازیکنان دچار مصدومیت‌های عدیده شدند از جمله آبشک که هفته گذشته مجددا مصدوم شد و در سه روزی که ما در اردوی تهران بودیم، نتوانست همراه تیم تمرین کند. قاسمی نژاد نیز از ناحیه پاشنه پا دچار مصدومیت شد و اکنون چهار روز است که همراه با تیم تمرین می‌کند. همچنین پاتوسی که در بازی با آلومینیوم اراک از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده بود، در دو بازی اخیر نتوانستیم از او در مسابقات مان استفاده کنیم و اکنون هم شرایط ۵۰-۵۰ است و باید وضعیت او را بررسی کنیم و ببینیم توانایی همراهی دیگر بازیکنان را در بازی رسمی دارد یا خیر.

 پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: میری هم مصدوم است و هنوز آسیب‌دیدگی او برطرف نشده است و در حال حاضر نرم دویی می‌کنند. میلاد بدرقه نیز در بازی دوستانه‌ای که چند روز پیش با صنعت‌نفت‌آبادان داشتیم از ناحیه کشاله ران دچار التهاب شد و پس از سه روز اکنون کنار تیم است و زیر نظر قرار دارد. متاسفانه ایوب والی کاپیتان تیم هم روز گذشته در تمرین از ناحیه کشاله ران دچار التهاب شد و اکنون زیر نظر قرار دارد و قرار شد کارهای مربوط به عکسبرداری را انجام دهد و ان‌شالله بتوانیم از او در هفته پنجم استفاده کنیم. پس از بررسی نیز آخرین وضعیت وی در اختیار آقای نکونام قرار داده خواهد شد که حداکثر تا فردا مشخص خواهد شد.

 وی عنوان کرد: وضعیت برخی از بازیکنان مثل پاتوسی، والی، میری و بدرقه در حال بررسی است و فردا آخرین بررسی را به کادر فنی تیم ارائه خواهیم کرد تا بر اساس این بررسی‌ها تصمیم گیری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۳۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان