//
کدخبر: ۳۳۰۸۰۸ //

داور روی چه منطقی تصمیمش را تغییر داد

محمد خدابنده‌لو پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی درگیرانه‌ای بود و زمین هم شرایط خوبی نداشت.

داور روی چه منطقی تصمیمش را تغییر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد خدابنده‌لو پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی درگیرانه‌ای بود و زمین هم شرایط خوبی نداشت. پیکانی‌ها برتر از ما بودند و توانستند برنده شوند. باید بیشتر کار کنیم تا در دیدارهای بعدی موفق باشیم.

وی در خصوص صحنه جنجالی مسابقه و تغییر نظر داور در خصوص پنالتی تیم ذوب‌آهن، عنوان کرد:  آن صحنه پنالتی نبود اما نمی‌دانم چرا داور تصمیمش را برگرداند. آیا در فوتبال ایران VAR وجود دارد؟ داور کار درستی انجام داد اما روی چه حسابی؟ دلیل و منطق کارش چه بود

هافبک ذوب‌آهن در خصوص زمان رسیدن به شرایط ایده‌آل توضیح داد: اگر امروز برنده می‌شدیم، وضعیت‌مان فرق می‌کرد. مهدی تارتار فصل گذشته در پیکان رتبه خوبی کسب کرد و امسال هم همین کار را انجام می‌دهد. نیاز به زمان داریم زیرا چهار هفته سخت داشتیم. مقابل استقلال، سپاهان و پیکان که امسال تیم واقعاً خوبی است، بازی کردیم. 4-5 هفته دیگر به شرایط ایده‌آل می‌رسیم. 

خدابنده‌لو درباره علاقه‌مندی هواداران ذوب‌آهن به خودش و اینکه وی را با محسن مسلمان مقایسه می‌کنند، گفت: این موضوع را در اینستاگرام دیدم. هواداران به من لطف دارند اما به این مسائل فکر نمی‌کنم. حتی از این اتفاق ناراحت هم می‌شوم زیرا بچه‌ها با من شوخی کرده و می‌گویند کار خودت بوده است. به همین دلیل بدون توجه به این مسائل کار خودم را انجام می‌دهم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان