//
کدخبر: ۳۱۸۵۲۸ //

نساجی در اندیشه جبران یک امتیاز

سرمربی نساجی در صورت برتری تیمش مقابل استقلال عملکرد بهتری از حریف آبی‌پوش در ۱۲ بازی پیاپی خواهد داشت.

نساجی در اندیشه جبران یک امتیاز
به گزارش فرتاک نیوز،

 نساجی مازندران پس از عملکرد موفقی که در دیدارهای اخیرش داشت و هفته گذشته هم توانست با برتری مقابل ذوب‌آهن بقای خود در لیگ برتر را در فاصله دو هفته تا پایان فصل قطعی کند، امروز مسابقه حساسی برابر استقلال خواهد داشت.

 

شاید کسب هر نتیجه‌ای در مسابقه امروز برای نساجی مازندران اهمیت چندانی نداشته باشد، اما ساکت الهامی و بازیکنان این تیم برای اینکه روند درخشان نیم‌فصل دوم خود را دنبال کنند و میانگین امتیازی بیشتری از استقلال به ثبت برسانند، بدون شک تلاش می‌کنند تا هر سه امتیاز را از آبی‌پوشان بگیرند.

 

 

نساجی مازندران از هفته هجدهم تا دیدار اخیرش مقابل ذوب‌آهن که الهامی را روی نیمکت داشت، توانست با این مربی عملکرد قابل توجهی با کسب ۲۲ امتیاز در ۱۱ مسابقه داشته باشد؛ آن هم در نیم‌فصل دوم که امتیازگیری از حریفان سخت‌تر است ولی با این وجود ساکت توانست شرایط خوبی را برای نساجی رقم بزند.

نساجی مازندران امروز در شرایطی از استقلال میزبانی می‌کند که آبی پوشان در ۱۱ هفته اخیر ۲۳ امتیاز، یعنی یک امتیاز بیشتر از آنها گرفته‌اند و همین موضوع موجب شده تا ساکت الهامی با انگیزه‌ای مضاعف بازیکنان خود را به مصاف آبی‌پوشان و تیمی که در آن سابقه مربیگری هم دارد و حتی قرار بود در نیم‌فصل به آنجا برود، به زمین بفرستد.

 

 

شاگردان الهامی در صورت برتری مقابل استقلال صاحب ۲۵ امتیاز در ۱۲ هفته متوالی می‌شوند و اگر سپاهان هم در بازی امروز خود مغلوب شود، هم‌امتیاز با این تیم در مدت زمان اشاره شده خواهند شد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان