//
کدخبر: ۳۳۰۵۷۲ //

حرکت زیبای طارمی در توییتر در آستانه بازی تیم ملی ایران با لبنان

مهدی طارمی که با تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشده است، برای ایران آرزوی موفقیت کرد.


حرکت زیبای طارمی در توییتر در آستانه بازی تیم ملی ایران با لبنان
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو پرتغال و تیم ملی ایران که یکی از نفرات تاثیرگذار در هر دو تیم بوده، بعد از اختلاف نظرش با «دراگان اسکوچیچ»، به اردوی تیم ملی ایران برای بازی با لبنان و سوریه دعوت نشد.

هرچند کریم باقری مربی تیم ملی دو بار با طارمی برای حل مشکلات تماس گرفت، اما این مهاجم پاسخ تلفن باقری را نداد و اعلام کرد که شماره تلفن «آقاکریم» را نداشته است.

اسکوچیچ هم در نشست خبری امروز خود پیش از بازی با لبنان، ضمن تمجید از مهدی طارمی گفت: «او (طارمی) مطمئناً بازیکن فوق العاده ای است و به بازیکنانی نظیر او نیاز داریم ولی در عین حال ارزش‌هایی هستند که باید به آن احترام بگذاریم.»

به نظر می‌رسد با فضای ایجاد شده، اختلافات بین اسکوچیچ و طارمی رو به اتمام باشد بخصوص اینکه طارمی عصر امروز چهارشنبه با انتشار پیامی، برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد.

طارمی در توییتر خود نوشت: «آرزوی قلبی برای موفقیت تیم ملی. ان شاءالله با کمک خدا و درایت مجموعه تیم ملی موفق خواهیم شد.»

تیم ملی ایران ساعت ۱۵:۳۰ فردا پنجشنبه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در ورزشگاه صیدا به مصاف لبنان می‌رود و سه شنبه هفته آینده در اردن با تیم سوریه دیدار می‌کند. ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد.

پیام امیدبخش مهدی طارمی در آستانه بازی تیم ملی ایران با لبنان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان