//
کدخبر: ۳۳۰۳۲۵ //

کریم آماده ماموریت غیر منتظره (عکس)

مهاجم باتجربه تیم ملی ایران آماده است تا در صورت نیاز، جای خالی مهدی طارمی را پر کند.

کریم آماده ماموریت غیر منتظره (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 لیست تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی پیش رو مقابل لبنان و سوریه یک جای خالی بزرگ داشت؛ مهدی طارمی با توجه به اتفاقاتی که بین او و دراگان اسکوچیچ در فضای مجازی به وجود آمد، از لیست این مربی خط خورد تا تیم ملی بدون او بازی های پنجم و ششم خود را در مقدماتی جام جهانی برگزار کند.

غیبت طارمی قطعا یک جالی خالی بزرگ در ترکیب تیم ملی خواهد بود اما اسکوچیچ این شانس را دارد که از بین گزینه های دیگری که طی این چند مدت با وجود آمادگی بالا، فرصت بازی کردن پیدا نکرده بودند، جانشین این بازیکن را انتخاب کند.

یکی از گزینه های اسکوچیچ، کریم انصاری فرد، باتجربه ترین چهره حاضر در اردوست؛ مهاجم 31 ساله تیم ملی که سابقه گلزنی مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 را دارد، توانسته آمادگی خود را همچنان حفظ کند و هر موقع که در تیم باشگاهی خود آ.ا.ک آتن یا تیم ملی به میدان آمده، بدون توجه به زمان کم حضورش، موثر واقع شده است.

کریم در غیاب طارمی این شانس را دارد که بازی با لبنان و سوریه در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشته باشد؛ در تمرین امروز ملی پوشان، انصاری فرد یکی از پرتلاش ترین شاگردان اسکوچیچ بود و مثل همیشه با انگیزه بسیار بالا تمرین کرد تا آمادگی اش برای به عهده گرفتن ماموریت غیرمنتظره را نشان بدهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۳۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان