//
کدخبر: ۱۲۶۵۹۴ //

بازگشت رسمی کریم به خط حمله (عکس)

مهاجم تیم ملی امروز رسما در خط حمله تیم ملی به میدان رفت. این در حالیست که پیش از جام جهانی کی روش از این بازیکن در خط میانی استفاده می کرد.

بازگشت رسمی کریم به خط حمله (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

در دوره آماده سازی تیم ملی پیش از جام جهانی، سرمربی تیم در اقدامی جالب نام کریم انصاری فرد را به عنوان یکی از هافبک های تیم ملی ثبت می کرد و این بازیکن نیز در تعدادی از بازی ها به عنوان یکی از نفرات خط میانی به بازی فراخوانده شد. به این ترتیب مهاجم نوک تیم ملی را برای مدتی به عنوان یکی از هافبک ها ببینیم اما ترکیب تیم ملی در دیدار امروز برابر ازبکستان یک بار دیگر این بازیکن را به عنوان مهاجم معرفی کرد و کریم انصاری فرد نیز در دقایقی که در میدان حضور داشت به عنوان امید اول گلزنی تیم ملی در خط حمله به میدان رفت و قطعا این اتفاق احتمالا به معنی تغییر رفتار کی روش در استفاده از این بازیکن است.


البته این احتمال می رود که خلوت شدن مهاجمان حاضر در تیم ملی در این تصمیم کی روش موثر بود. پس از بازی های جام جهانی دو مهاجم تیم ملی که در سال های اخیر به میدان می رفتند از ادامه حضور در این تیم صرف نظر کردند و بدین ترتیب خداحافظی خود را از بازی های ملی اعلام کردند. به این ترتیب می توان گفت عدم حضور گوچی و آزمون تاثیر خود را در تغییر پست مجدد انصاری فرد گذاشت.


کریم در دیدار امروز 64 دقیقه در میدان حضور داشت و توانست بازی خوبی از خود نشان دهد. او در دقایقی از نیمه دوم بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بست.

بازگشت رسمی کریم به خط حمله (عکس)

بازگشت رسمی کریم به خط حمله (عکس)

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان