//
کدخبر: ۳۳۰۱۶۴ //
در آستانه دو هفته تعطیلی لیگ؛

قرمزهای اهواز، چشم انتظار سرمربی جدید (عکس)

مدیران فولاد خوزستان حالا با برکناری عبدالله ویسی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه فصل هستند.

قرمزهای اهواز، چشم انتظار سرمربی جدید (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

فولاد خوزستان با 1 برد، یک تساوی و 2 شکست فصل لیگ بیست و یکم را با هدایت عبدالله ویسی آغاز کرد، روندی که چندان مورد قبول هواداران خوزستانی نبود اما ویسی شب گذشته در کنفرانس خبری بعد از بازی نفت MIS اعلام کرد که از فرصت دو هفته‌ای برای بازسازی تیمش و رسیدن به روند خوب و رفع نقاط ضعف استفاده خواهد کرد.

اما ساعتی از این مصاحبه ویسی نگذشت که باشگاه فولاد خوزستان خبر از قطع همکاری با این سرمربی باتجربه فوتبال ایران داد! حوالی بامداد امروز بود که باشگاه فولاد اعلام کرد با ویسی به شکلی توافقی به همکاری‌شان پایان داده‌اند و به زودی سرمربی جدید معرفی می‌شود. ویسی در گفتگو با "ورزش سه" اعلام کرد به تصمیم مدیران باشگاه احترام می‌گذارد اما او هم از این تصمیم شوکه است.

پس از برکناری عبدالله ویسی، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمکت فولاد مطرح شده است؛ نزدیک‌ترین گزینه‌ها جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولادی‌هاست که در تیررس تراکتور تبریز هم قرار دارد. کالدرون سرمربی آرژانتینی فصل گذشته پرسپولیس هم یکی از گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها برای جانشینی عبدالله ویسی است.

دو هفته فرصت تعطیلات فیفادی، زمان مناسبی برای ترمیم نقاط ضعف فولاد است و باید دید چه زمانی مدیران باشگاه سرمربی جدید را اعلام خواهند کرد و تمرینات این تیم نیز آغاز می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان