//
کدخبر: ۳۳۰۱۴۴ //

قطع همکاری فولاد و ویسی؛یک جدایی تحمیلی!

قطع همکاری باشگاه فولاد و ویسی، شباهتی به یک جدایی توافقی ندارد و بیشتر شبیه یک اخراج است.

قطع همکاری فولاد و ویسی؛یک جدایی تحمیلی!
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که تنها چهار هفته از آغاز لیگ برتر فوتبال می‌گذرد، باشگاه فولاد تصمیم به قطع همکاری با ویسی گرفت و البته در حالی باشگاه فولاد بامداد امروز اعلام کرد که با یک توافق دو جانبه همکاری باشگاه فولاد خوزستان و عبدالله ویسی خاتمه یافت که گویا توافقی در کار نبوده است و ویسی علی رغم میل باطنی‌اش و در حالی که به تقویت تیمش برای ادامه لیگ امیدوارم بود، از تیم فولاد اخراج شد. اخراجی محترمانه که به تازگی در فوتبال ایران باب شده است.

عبدالله ویسی در حالی پس از ۱۸ سال مجددا به فولاد برگشته بود که روزهای سخت برای او و تیمش قابل پیش بینی بود؛ پنجره بسته و جدایی چند مهره تاثیرگذار باعث شده بود که برخی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان، بر این موضوع اتفاق نظر داشته باشند که ویسی نباید در این شرایط سخت هدایت فولاد را می پذیرفت و مطمئنا با دست خالی به جنگ تیم‌های تا دندان مسلح رفتن، کار او را با مشکل مواجه خواهد کرد و شاید ویسی خیلی زود عطای هدایت فولاد را به لقایش ببخشد و برود اما ویسی بارها عنوان کرد که با تمام وجود و برای کمک آمده است، موضوعی که تنها چهار هفته به او فرصت داده شد تا او نیز پس از قطع همکاری فیروز کریمی با تراکتور، دومین مربی باشد که قربانی مشکلات باشگاه ها می شود.

ویسی در حالی با پنجره بسته در لیگ بیست و یکم همراه با فولاد به چهار امتیاز رسیده بود که با پرسپولیس قهرمان پنچ دوره لیگ برتر تنها سه امتیاز اختلاف داشت و این جدایی نیز موجب شد تا در فضای مجازی حتی برخی عنوان کنند مگر هفته چندم لیگ است که فولاد مربی خود را کنار می گذارد؟ البته ویسی ناگفته هایی از این جدایی تحمیلی و شبانه دارد که شاید به همین زودی همه را بگوید؛ مثل پشت پرده دلیل نه گفتن به خواسته عضو هیات مدیره!

ویسی که پیش از آمدن به فولاد، ۲۰ کیلومتری اراک بود تا با آلومینیوم قرارداد ببند و با تماس گرشاسبی (عبدالله نرو و برای مذاکره بیا)، تغییر مسیر داد و فولاد را انتخاب کرد، در نهایت خیلی زود مسیرش از باشگاه فولاد جدا شد، جدایی که شاید قرار بود بعد از بازی با مس رفسنجان در هفته سوم و در اهواز اتفاق بیافتد اما تیم فولاد برد تا این قطع همکاری با تاخیری یک هفته‌ای و بعد از دربی، اعلام شود.

باشگاه فولاد که از هوادارانش خواسته صبورانه و مدبرانه حمایت کنند، اعلام کرده در اسرع وقت از بین دو گزینه داخلی و یک گزینه خارجی، سرمربی خود را انتخاب می کند و شاید مسیر کاری فولاد و نکونام باز بهم برسد، هرچند، چند روز پیش عضو هیات مدیره باشگاه در گفت و گو با ایسنا مذاکره با نکونام را تکذیب کرد اما حالا  حضور این مربی در فولاد قوت گرفته است. اگر نکونام نشود، یک مربی کروات نام آشنا در تیررس فولادی ها است. مربی که قهرمانی های زیادی را در ایران تجربه کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید با این تغییر، شرایط فولاد در ادامه لیگ به چه صورتی پیش می رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان