//
کدخبر: ۳۲۲۱۸۶ //

منتظر تیم جدید ویسی باشیم؟

تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنان منتظر بازشدن پنجره باشگاه است و شاید با چهره جدیدی در لیگ بیست و یکم شرکت کند.

منتظر تیم جدید ویسی باشیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه فولاد خوزستان تاکنون موفق نشده است، بازیکنی را به دلیل بسته بودن پنجره، برای لیگ بیست و یکم جذب کند. هر چند شنیده می شود طی یکی دو روز آینده با همکاری فدراسیون، پنجره باز خواهد شد اما نکته حائز اهمیت این است که آیا در بازاری که به اندازه کافی مهره های کلیدی وجود ندارد و البته طی روزهای گذشته نیز تیم های مدعی اقدام به جذب همین حداقل مهره های تاثیرگذار داشته اند، فولاد می تواند تیم خود را تقویت کند یا خیر؟

فولاد این روزها با معضل خروج مهره های تاثیرگذار خود مواجه شده است، مهره هایی که یکی پس از دیگری آن هم با توجه به نوع قراردادهایی که فصل گذشته با آن ها منعقد شده بود، در حال جدایی و پیوستن به تیم های رقیب فولاد هستند. به صورتی که تا امروز، فرشاد احمدزاده، محسن فروزان، مهران درخشان مهر، زبیر نیک نفس، عارف آقاسی و حسین ابراهیمی از تیم جدا شده اند و شیمبا نیز به گفته مسئولان باشگاه استقلال در آستانه پیوستن به این تیم است.

همچنین در حالی که باشگاه استقلال بسیار به دنبال جذب صالح حردانی یکی از موفق ترین فولادی ها در فصل بیستم بود، ویسی به مددی مدیرعامل این باشگاه پاسخ منفی داد تا بیش از این، تیم فولاد از مهره های اصلی خود خالی نشود.

هر چند شنیده می شود امروز یا فردا نیز قرارداد آبشک و حیدریه تمدید خواهد شد تا تعداد تمدیدی های تیم به عدد چهار برسد، اما آن چه به نظر می رسد از دست رفتن فرصت طلایی نقل و انتقالات برای فولادی است که باید در سه جبهه آسیا، لیگ برتر و جام حذفی بجنگد، موضوعی که مدیریت فولاد باید زمان را مدیریت کرده تا فولاد با تیمی مقتدر آماده این رقابت ها شود.

ویسی که به گفته خودش انتظار این را داشت که روزی سرمربی فولاد شود، اکنون که آرزویش محقق شده است، روزهای شلوغی دارد؛ او هم باید به فکر حفظ بازیکنان فصل قبل باشد و هم بازارگردی برای جذب بازیکنان مناسب برای فولاد. با این اوصاف، احتمالا باید منتظر تیم جدید ویسی بود زیرا فولاد مهره های زیادی را از دست داده است و باید جایگزین های خوبی را پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان