//
کدخبر: ۳۳۰۱۵۲ //

ویسی جدا شود خرید دروازه بان منتفی است؟

در حالیکه وب سایت کووورة مدعی شد که باشگاه فولاد با ابراهیم عالمة سنگربان تیم ملی سوریه به توافق رسیده که جدایی ویسی ممکن است این خرید را تحت تأثیر قرار دهد..

ویسی جدا شود خرید دروازه بان منتفی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته و پس از توقف فولاد در دربی خوزستان برابر نفت مسجدسلیمان، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا تغییراتی را در کادرفنی خود ایجاد کنند. عبدالله ویسی که تابستان امسال هدایت خوزستانی ها را برعهده گرفت، از سمت خود برکنار شد و همزمان نیز یک وب سایت عربستانی مدعی شد که خوزستانی ها در پی جذب سنگربان تیم ملی سوریه هستند.

وب سایت عربی کووورة در این رابطه نوشت: ابراهیم عالمة دروازه بان تیم ملی سوریه و تیم جبله در یک قدمی پیوستن به فولاد ایران قرار دارد. کووورة به نقل از منابع خود مطلع شد که مذاکرات بین دو طرف به مراحل پیشرفته رسیده است، چرا که آنها بر سر مدت و ارزش قرارداد که برای دو فصل است، به توافق رسیده اند.

این وب سایت در ادامه و به نقل از منبع خود نوشت: باشگاه جبله با جدایی سنگربان خود که چند روز قبل از شروع لیگ محلی قراردادش را با این تیم امضا کرده بود، مخالفت نخواهد کرد. زیرا بندی در قرارداد عالمة وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، قرارداد فوراً فسخ شود. این منبع همچنین فاش کرد که اعلام رسمی این انتقال در هفته جاری انجام خواهد شد.

فولاد پیش از این به دنبال جذب علیرضا رضایی و رشید مظاهری دو سنگربان استقلال بود که در این راه به نتیجه نرسید. ابراهیم عالمة سنگربان تیم ملی سوریه پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را در کارنامه دارد. او همچنین سابقه عضویت در تیم های الجیش، الوحده، الاتحاد، الشرطه و حرجله را در کارنامه دارد.

فولاد به خرید یک دروازه بان نیاز دارد اما همه چیز تحت تأثیر تحرکات جدید در این باشگاه است. چنانچه دو طرف به توافق رسیده باشند، باید دید پس از جدایی عبدالله ویسی، سرمربی جدید چقدر به ابراهیم عالمة اعتقاد دارد و آیا با خرید این سنگربان موفق خواهد بود یا خیر.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۱۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان