//
کدخبر: ۳۲۹۰۹۲ //

این یک نبرد واقعی است/استقلال_تراکتور جدالی برای اثبات شایستگی

«آبی‌های تهران و سرخ‌های تبریز حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر را برگزار می‌کنند»

این یک نبرد واقعی است/استقلال_تراکتور جدالی برای اثبات شایستگی
به گزارش فرتاک نیوز،

در چهارچوب سومین هفته بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج همیشه فارس تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تراکتور تبریز خواهد بود.

 

این دیدار روز شنبه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت آقای سیدرضا مهدوی و کمک‌های امیر رضا آشور ماهانی، محمد صالح عرب آبادی و محمد حسین ترابیان برگزار خواهد شد.

 

آبی‌پوشان پایتخت که در دو‌هفته اول لیگ خوب کار کرده و با دو‌ برد حداکثر امتیازات ممکن را بدست آورده‌اند، می‌خواهند با پیروزی مقابل تراکتور روند خوب خود را ادامه داده و خود را مدعی جدی این فصل فوتبال کشور معرفی کنند.

شاگردان فرهاد مجیدی که در چند سال گذشته شروعی اینچنین نداشته‌اند، هوادارانشان را بسیار امیدوار کرده‌اند که امسال بر سال‌ها ناکامی در لیگ برتر پایان دهند و آسمان فوتبال کشور آبی شود.

 

استقلال در دو بازی قبلی خود نشان داد سبک بازی متفاوت و جا‌افتاده‌تری را نسبت به سال گذشته ارائه می‌دهد و حضور گابریل پین در کنار فرهاد مجیدی خیلی زود تأثیرات خود را نشان داد.

عملکرد خرید‌های جدید استقلال، خصوصا بازیکنان خط جلو  هم به مذاق هواداران آبی خوش آمده و همه چیز به کام استقلالی‌ها است و برد مقابل تراکتور می‌تواند در شکل گرفتن شخصیت برنده در تیم فرهاد مجیدی فوق‌العاده مؤثر باشد.

 

در آنسوی میدان هم تراکتوری حضور دارد که نسبت به سالیان اخیر چهره متفاوتی از خود را نشان داده و دیگر خبری از خرید‌های کهشانی و گران قیمت در ترکیب این تیم نیست.

تراکتوری‌ها در دو هفته اول دو نتیجه متفاوت را کسب و باخت سنگین هفته اول را با پیروزی شیرین هفته دوم تلافی کردند و البته عدم مجوز استفاده از خرید‌های جدید در هفته اول در شکست آنها مقابل گل‌گهر تأثیر‌گذار بود.

شاگردان فیروز کریمی برای موفقیت در لیگ‌بیست‌ویکم، باید به ثبات در امتیاز‌گیری برسند و براحتی امتیازات ابتدای فصل را از دست ندهند به همین دلیل شکست در مقابل استقلال حتی در آزادی را بر نتابیده و بازگشت به تبریز با دست پُر را در سر می‌پرورانند.

قرمز پوشان تبریزی برای امتیاز گیری علاوه بر ایستادگی مقابله خط حمله خطرناک استقلال، مقابل خط دفاع این تیم هم کار سختی در پیش دارند و کلین‌شیت آبی‌پوشان در دو هفته ابتدایی نشان می‌دهد که رسیدن به دروازه آنها ابداً آسان نیست.

 

آخرین تقابل دو تیم  در حالی برگزار شد که فرهاد مجیدی و فیروز کریمی هدایت دو تیم را بر عهده داشتند و مجیدی موفق شد با حساب دو بر یک پیروز شود و مچ  فیروز کریمی در مقابل شاگرد اسبقش خوابیده شد.

 

کوین یامگا و محمد عباس زاده امید‌های اول دو تیم برای گلزنی هستند و باید دید این جدال حساس به شکل به پایان خواهد رسید و لبخند سهم تهرانی می‌شود یا تبریزی‌ها؟

 

پوریامنصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان