//
کدخبر: ۳۲۸۵۲۴ //

اختصاصی/ سخت ترین بازی استقلال در اصفهان/ تیم های همیشه خطرناک تارتار

هفته دوم لیگ برتر از یکشبه هفته جاری آغاز می شود که چند روزی ادامه خواهد داشت! روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه مسابقات پیگیری می شوند که روز دوشنبه استقلال در اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهد بود.

اختصاصی/ سخت ترین بازی استقلال در اصفهان/ تیم های همیشه خطرناک تارتار
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در هفته نخست به سختی از سد تیم تازه‌ وارد هوادار گذشت که خود فرهاد مجیدی نیز از نوع بازی تیمش رضایت نداشت و متوجه شده بود، اگر همین روند را ادامه دهد، خیلی زود به بن بست می خورد. با این حال، آبی پوشان پایتخت در هفته دوم باید به مصاف ذوب‌آهن اصفهان بروند. نماینده اصفهان در لیک بیست و یکم از کادر فنی گرفته تا خیلی از نفرات را تغییر داده اند. معمولا تیم‌هایی که مهدی تارتار آنها را هدایت می کند، همیشه خطرناک هستند. با اینکه مهدی تارتار در تاریخ مربیگری اش کمتر یقه پرسپولیس را گرفته، ولی همیشه برای استقلال دردسر ساز بوده و کمتر شکست خورده است. همین آمار نشان‌ می دهد اگر استقلال مثل روز بازی با هوادار باشد، نباید به پیروزی فکر کند و باید خیلی بهتر از این باشد تا شاید دست خالی از اصفهان برنگردد.

به جز مهدی تارتار که همیشه برای استقلال دردسرساز بوده، ذوب‌آهن نیز در بدترین فصل حضورش در لیگ هم توانسته‌ آبی پوشان را شکست دهد؛ مثل فصل گذشته که در ورزشگاه آزادی موفق شد تیم مجیدی را از پیش رو بردارد و از کورس قهرمانی خارج کند. ذوب‌آهن هم از جمله تیم هایی بود که لیگ را با برد شروع کرد و توانست نفت منصوریان را در آبادان شکست دهد. وقتی تیمی در آبادان امتیاز از دست نمی دهد، قطعا در زمین خودش نیز مشکل ساز خواهد شد.

البته به احتمال زیاد کادر فنی آبی ها در بازی دوم نسبت به بازی اول تغییرات خواهند داشت، چون مجوز بازیکن خارجی آبی ها صادر شده و سه بازیکن نیز به اردوی تیم ملی امید پیوسته اند که در بازی با ذوب‌آهن غایب خواهند بود. از سوی دیگر مشکل گابریل پین( مغز متفکر مجیدی) نیز حل شده که اضافه شدن او به نیمکت تیم نیز می تواند کمک زیادی به روند بازی بهتر آبی پوشان داشته باشد‌ ناگفته نماند هر دو تیم نسبت به فصل گذشته بازیکنان زیادی تغییر داده اند که با ترکیب متفاوتی به مصاف هم خواهند رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان