//
کدخبر: ۳۲۸۳۰۳ //

فرار نوراللهی از نیمکت نحس(عکس)

هافبک ایرانی شباب الاهلی پس از ورودش به زمین مقابل الجزیره سرنوشت بازی را تغییر داد و تیمش را به برد رساند.

فرار نوراللهی از نیمکت نحس(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

در حساس‌ترین مسابقه هفته هفتم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی که برخلاف گذشته هیچ‌یک از ملی‌پوشان ایرانی خود را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و احمد نوراللهی و مهدی قایدی را روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم آل راشد دبی مقابل الجزیره رده دومی قرار گرفت.

 

نیمه اول این مسابقه با تساوی یک بر یک شباب الاهلی و الجزیره خاتمه یافت و هر دو تیم نیز یک گل دیگر به ثمر رساندند که بازبینی ویدئویی منجر شد تا این گل‌ها مردود اعلام شود.

 

کارلوس ادواردو از دقیقه ۴۶ به ترکیب شباب الاهلی اضافه شد و احمد نوراللهی و مهدی قایدی نیز به‌صورت همزمان از دقیقه ۶۲ به زمین آمدند که این سه تغییر هجومی موجب شد تا این تیم به گل برسد.

 

احمد نوراللهی که پس از پیوستن به شباب الاهلی انگیزه زیادی برای ثبت نخستین گل فصل خود داشت و در پنج بازی گذشته برای این تیم نتوانسته بود این کار را انجام بدهد، امشب به بهترین شکل گلزنی کرد.

 

نوراللهی پس از اینکه پاس ادواردو را در میانه زمین گرفت، با حرکت پا به توپ از بین هافبک دفاعی و مدافعان الجزیره تا محوطه جریمه این تیم پیش رفت و با یک شوت روی پای تماشایی توپ را به تور دروازه چسباند و گل دوم شباب الاهلی را به زیباترین شکل به ثمر رساند.

 

شباب الاهلی پس از دو مسابقه ناکامی در کسب پیروزی و یک تساوی و یک شکست طی دو هفته گذشته لیگ برتر امارات، امشب با گل زیبای احمد نوراللهی به برتری ۲ بر یک ارزشمند برابر الجزیره دست یافت تا ۱۴ امتیازی شود و جای حریف خود را در رتبه دوم جدول بگیرد.

 

 

مدافعان الجزیره پس از اینکه در مهار نوراللهی ناکام مانده و حرکت پا به توپ سریع او را تماشا می‌کردند، این چنین پس از باز شدن دروازه خودی افسوس خوردند و روی زمین افتادند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان