//
کدخبر: ۳۲۸۲۳۶ //
شهرداری آستارا-خوشه طلایی ساوه:

پیوس در اندیشه پیروزی/مهابادی به دنبال دبل در پیروزی

تیم های شهرداری آستارا و خوشه طلایی ساوه در هفته دوم به مصاف یکدیگر می روند.

پیوس در اندیشه پیروزی/مهابادی به دنبال دبل در پیروزی

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته دوم رقابت های لیگ یک تیم های شهرداری آستارا و خوشه طلایی ساوه باید به مصاف یکدیگر بروند که این دیدار هم به دلیل عدم آمادگی زمین آستارا در شهر رشت برگزار می شود.

 

شهرداری آستارا تیمی که این فصل برای مدعی شدن و صعود بسته شده هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد با گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد شکست خورد و حالا باید در خانه از خوشه طلایی پذیرایی کند، شاگردان پیوس این روزها تمرینات خود را در آستارا برگزار می کنند تا برای این دیدار خودشان را آماده کنند.

 

امین حقده کاپیتان تیم شهرداری آستارا در کنار مجتبی محبوب مجاز و احسان پیرهادی از مهر های اصلی این تیم محسوب می شوند که در این بازی می توانند کمک حال پیوس شوند.

 

خوشه طلایی ساوه که گام اول را محکم برداشت و از سد ویستا توربین عبور کرد حالا در هفته دوم باید به شهر رشت سفر کند تا به مصاف شهرداری آستارا برود، طلایی پوشان که زمانی کمی برای آماده سازی خود داشتند حالا امیدوار هستند از رشت با امتیاز برگردند.

 

وحید عزیزی کاپیتان و دروازه بان خوشه طلایی ساوه به همراه سجاد اژدر، حسن مرادی فر و محمد سرافراز از بازیکنان تاثیرگذار این تیم هستند که در این دیدار می توانند عصای دست داوود مهابادی شود.

این دیدار روز شنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۲۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان