//
کدخبر: ۳۲۷۱۸۱ //
ادعای لوپاریزین:

بازگشت راموس؛ انگیزه بالای کاپیتان برای اعاده حیثیت

سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، همین جمعه برابر آنژه در فهرست پی اس جی قرار خواهد گرفت.

بازگشت راموس؛ انگیزه بالای کاپیتان برای اعاده حیثیت

بعد از گذشت بیش از دو ماه از انتقال سرخیو راموس به پاری سن ژرمن این بازیکن هنوز نتوانسته در ترکیب تیم فرانسوی به میدان برود. مدافع اسپانیایی چندی پیش از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و همچنان در حال ریکاوری است اما به نظر می رسد که او حالا در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است.

در همین راستا اکیپ 10 روز پیش گزارشی پیرامون وضعیت سرخیو راموس منتشر کرد و مدعی شده که این بازیکن می‌تواند بعد از وقفه بازی‌های ملی و در مسابقه 15 اکتبر(23 مهر) پاری سن ژرمن برابر آنژه برای شاگردان مائوریسیو پوچتینو به میدان برود.

راموس

امروز لوپاریزین نیز تایید کرد که مصدومیت راموس به طور کامل برطرف شده و کاپیتان سابق رئال بالاخره از بازی با آنژه می تواند وارد فهرست پی اس جی شود. راموس انگیزه بسیار بالایی برای اثبات خود دارد چرا که مصدومیت های متوالی اش با شروع سال 2021 باعث شد او نتواند بیش از 4 بازی برای رئال انجام دهد و از فهرست اسپانیا برای یورو نیز  خط خورد. اتفاقاتی که باعث شد، بسیاری جذب او توسط پی اس جی را زیر سوال ببرند.

مشخص نیست که مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی راموس را در ترکیب ثابت قرار خواهد داد یا خیر ولی احتمال حضورش در دقایق پایانی محتمل است. پوچتینو اخیرا گفته بود همه تلاشش را خواهد کرد تا راموس را به روزهای اوجش برگرداند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان