//
کدخبر: ۳۱۶۷۲۰ //

اقدام عجیب پاری سن ژرمن در رابطه با راموس

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته مصاحبه ای از سرخیو راموس را روی سایت خود کار کرد اما سریع آن را حذف کرد.

 اقدام عجیب پاری سن ژرمن در رابطه با راموس
به گزارش فرتاک نیوز،

اخیراً مشخص شد که راه رئال مادرید و سرخیو راموس بعد از 16 سال به جدایی ختم شده و این بازیکن در فصل آینده با لباس لوس بلانکوس به میدان نخواهد رفت.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با آینده مدافع اسپانیایی شنیده شد اما اکثر گزارش ها حکایت از آن داشت که سرخیو راموس با پاری‌سن‌ژرمن به توافق رسیده و حتی او طی روزهای گذشته در پاریس تست‌های پزشکی این باشگاه را هم پشت سر گذاشت.

اگرچه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هنوز به شکل رسمی از جذب سرخیو‌راموس خبر نداده است اما باید این انتقال را تمام شده دانست. با این حال باشگاه فرانسوی شب گذشته دست به یک اقدام عجیب زد و مصاحبه ای از سرخیو راموس را منتشر کرد که البته خیلی سریع هم حذف شد.

سرخیو راموس در این مصاحبه بعد از قطعی شدن پوشیدن پیراهن شماره 4 در PSG گفته است: "این شماره 4 خرافاتی است که آن را خیلی دوست دارم زیرا از ابتدای حرفه ام آن را بر تن می کردم و سپس در طول زندگی با من همراه بوده و برایم خوش شانسی آورده است. اکنون این شماره به عنوان بخشی از حرفه من شناخته می شود. برای من یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود که می‌توانم در تیم بزرگ مانند پاری سن ژرمن این شماره را بر تن کنم."

با این حال همانطور که گفته شد باید انتقال سرخیو راموس به پاری‌سن‌ژرمن را قطعی تلقی کرد و احتمالاً طی ساعات آینده باشگاه فرانسوی به شکل رسمی این خبر را اعلام خواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان