//
کدخبر: ۳۲۷۰۲۶ //

استعفای دسته جمعی ملی پوشان فوتبال

بازی های آسیایی سئول برای خیلی از ملی پوشان فوتبال ایران پایانی بود بر آرزوهای بزرگ آنان برای رسیدن به قله افتخار با تیم ملی ،جوانانی که با سرمربی تیم ملی آن روزها به مشکل خوردند و از تیم ملی کناره گیری کردند.

استعفای دسته جمعی ملی پوشان فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

خبرهای ضد و نقیض زیادی از اردوی تیم ملی در بازی های آسیایی سال 1986 سئول به بیرون درز می کرد. اخباری ناگوار از اختلاف بین کادر فنی و بازیکنان تیم ملی سبب شده بود تا وفاق زیادی در تیم دیده نشود و در نهایت ایران علیرغم شروع خوب برابر ژاپن و پیروزی دو بر صفر برابر این تیم و صعود از گروه خود  در مرحله یک چهارم نهایی و در ضربات پنالتی مغلوب کره شد و از گردونه رقابت ها خارج شد.

بعد از حذف ایران 15 ملی پوش ایران استعفای دسته جمعی نوشتند و از تیم ملی خداحافظی کردند. نام مرحوم سیروس قایقران نیز در فهرست اسامی فوتبالیست های مستعفی دیده می شد که ایشان به جای امضا بر روی نام خود قلم می کشند و از تیم ملی کناره گیری نمی کنند.

ستاره های بزرگی در آن سال و در زمان مربیگری مرحوم دهداری از تیم ملی استعفا دادند و دوباره در جام ملتهای آسیا 1988قطر به تیم ملی برگشتند و تعدادی از آنها نیز بعد از استعفای دهداری به تیم ملی پروین دعوت شدند و با این تیم به قهرمانی بازی های آسیایی 1990قطر دست یافتند و بعضی ها هم پای استعفای خود ایستادند و به تیم ملی برنگشتند.

متن استعفای بازیکنان تیم ملی شامل محمد پنجعلی ، شاهرخ بیانی ،حمید درخشان ،ناصرمحمدخانی،مرتضی فنونی زاده ،ضیا عربشاهی ،سید مهدی ابطحی ،شاهین بیانی ،عبدالعلی چنگیز،احمد سجادی ،غلام رضا فتح آبادی ،اصغر حاجیلو،مرتضی یکه و فرشاد پیوس درآن سال بدین شرح بود:

"بسمه تعالی"

ضمن آرزوی موفقیت برای ملت شهیدپرور ایران و پیروزی رزمندگان اسلام و مسلمین بر کفر، ما بازیکنان تیم ملی بنا بر رسالتی که به عهده ما بچه‌های این آب و خاک اسلامی بوده با تمامی قدرت هم‌قسم گشته‌ایم که بازی‌های آسیایی سئول را به اتمام رسانده و بعد از بازی‌ها چون دیگر قادر به ادامه همکاری با مربیان تیم ملی نیستیم، لذا از کلیه ملت عزیز و مسئولین ورزشی خواهانیم ما را مورد عفو قرار داده و آرزوی موفقیت تیم ملی را در همه میادین از خداوند بزرگ خواهانیم. انشاالله

به امید پیروزی هر چه سریع تر رزمندگان اسلام

788

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان