//
کدخبر: ۳۲۶۷۱۰ //

کاروان کره جنوبی فردا عازم ایران می شود

اعضای تیم ملی فوتبال کره جنوبی بعد از ظهر فردا به وقت سئول با هواپیمای چارتر عازم تهران می شوند.

کاروان کره جنوبی فردا عازم ایران می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

اعضای تیم ملی فوتبال کره جنوبی یک روز پس از پیروزی دشوار برابر سوریه، در کمپ تمرین تیم های ملی این کشور مشغول انجام تمرینات ریکاوری شدند و خود را آماده می کنند تا فردا با پروازی اختصاصی عازم تهران شوند.

 

اعضای تیم ملی فوتبال کره جنوبی امروز صبح در کمپ تمرینی خود (Paju NFC) حضور پیدا کردند. بازیکنانی که در دیدار برابر سوریه حضور نداشتند، مشغول تمرینات درون چمن شدند و بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند نیز مشغول انجام ریکاوری با دوچرخه سواری و تمرینات کششی شدند.

ضمن اینکه کنفرانس خبری که معمولا در هنگام تمرینات تیم ملی کره جنوبی توسط صفحات اجتماعی فدراسیون فوتبال کره جنوبی برگزار می شود، لغو شد تا اعضای این تیم تنها روی استراحت و ریکاوری تمرکز کنند.

 

فدراسیون فوتبال کره جنوبی با تهیه یک هواپیمای چارتر، مقدمات سفر کاروان تیم ملی این کشور به تهران را فراهم کرده است. اعضای این تیم بعد از ظهر فردا و از طریق فرودگاه بین المللی اینچئون کره جنوبی را به مقصد ایران ترک می کنند تا در فاصله 2 روز تا زمان برگزاری مسابقه، در تهران مستقر شوند.

 

دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی روز سه شنبه 20 مهر ماه و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. این بازی با حضور تماشاگران برگزار می شود اما هنوز از میزان حضور هواداران در ورزشگاه خبر رسمی منتشر نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۷۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان