//
کدخبر: ۱۸۸۶۱۱ //

اعلام زمان برگزاری آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان

مدیر تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تشریح برنامه های این تیم در اردوی اهواز گفت: خوشبختانه روند آماده سازی تیم در شرایط ایده آلی دنبال می شود.

اعلام زمان برگزاری آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در اهواز گفت:خوشبختانه شرایط وامکانات مطلوبی در این اردو داریم و بازیکنان با انگیزه زیادی تمرینات خودشان را دنبال می کنند. با توجه به گرمای هوا تمرینات در ساعات پایانی روز برگزار می شود و تلاش می کنیم به بهترین شکل از این اردو استفاده کنیم.اعضای کادر فنی هم از شرایط اردو راضی هستند و فکر می کنم تا حدود 70% نفرات مورد نظر خودشان را شناسایی کرده اند.

فاطمی در خصوص بازی های تدارکاتی تیم جوانان نیز اظهار داشت:دو بازی برابر تیم های با کیفیتی برگزار کردیم که از بازیکنان رده های امید و حتی بزرگسالان استفاده می کنند. به هر حال برای تیم ما و بچه های زیر 18 سال این بازی ها بسیار مفید و پرفشار بود.آخرین مسابقه هم روز دوشنبه برابر تیم شرکت ملی حفاری برگزار خواهد شد و بعد از آن به تهران بازمی گردیم. اردوی آخر از 7 الی 13 خرداد در تهران برگزار می شود و با شناسایی 20 بازیکن نهایی راهی مسابقات روسیه خواهیم شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان