//
کدخبر: ۳۲۵۴۱۷ //

سرمربی پرسپولیس این ۳ ملی پوش را می‌خواهد!

باوجود فاصله کم بازی ایران - کره تا تقابل پرسپولیس و الهلال اما یحیی گل‌محمدی احتمالا قصد استفاده از ملی پوشان را دارد.

سرمربی پرسپولیس این 3 ملی پوش را می‌خواهد!
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان یحیی گل‌محمدی روز گذشته در حالی به مصاف پیکان رفتند که در این بازی هر سه ملی پوش پرسپولیس از ابتدا در ترکیب قرار داشتند. مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری سه بازیکنی هستند که در اردوی قبلی از سوی اسکوچیچ فراخوانده‌شدند و احتمالا بار دیگر در فهرست تیم ملی قرار خواهند داشت.

تیم ملی روز 15 و 20 مهر در مقابل امارات و کره جنوبی قرار خواهد گرفت و این در حالی است که تنها 4 روز پس از این بازی، پرسپولیس در ریاض باید به مصاف الهلال برود؛ دیداری سخت و سرنوشت ساز برای قرمزهای پایتخت. حضور 10 روزه ملی پوشان پرسپولیس در اردو، حالا به بزرگترین چالش یحیی تبدیل شده و حتی بسیاری تصور می‌کردند که گل‌محمدی قصد دارد در سه بازی دوستانه تیمش را به شکلی آماده کند که بدون حضور ملی پوشان در مقابل الهلال قرار بگیرد.

اما سرمربی پرسپولیس با چینش ترکیبش در اولین بازی دوستانه و حضور همزمان امیری، سرلک و ترابی، نشان داد که اعتقاد ویژه‌ای به این سه دارد. ترابی که روی 8 گل پرسپولیس تاثیرگذار بوده، امیری بیش از 500 دقیقه در آسیا به میدان رفته و سرلک هم باتوجه به جدایی نوراللهی، مهره‌ای کلیدی محسوب می‌شود.

در این بین یحیی باید امیدوار باشد که اسکوچیچ فشار زیادی به بازیکنانش نیاورد. مهدی ترابی اغلب در تیم ملی نیمکت نشین بوده و برای سرلک نیز جایگزین‌های زیادی مطرح هستند اما وحید امیری بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ است و کمتر پیش آمده که از ترکیب خارج باشد.

با این حال نکته ریکاوری این بازیکنان و بازگشت به فرم عادی است که احتمالا سبب شود تا آنها یک روز دیگر را از دست بدهند و از 22 مهر در اختیار کادرفنی تیم باشگاهی شان قرار بگیردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۴۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان