//
کدخبر: ۳۲۴۲۰۶ //

پایان مرحله یک هشتم غرب آسیا؛ هم‌گروهی پرسپولیس فاتح دوئل اماراتی شد

تیم فوتبال الوحده با شکست الشارجه در ضربات پنالتی به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

پایان مرحله یک هشتم غرب آسیا؛ هم‌گروهی پرسپولیس فاتح دوئل اماراتی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های الشارجه و الوحده امارات در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف هم رفتند که در پایان تیم الوحده پس از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسید.

در ۴۵ دقیقه نخست، بازی گلی نداشت اما در نیمه دوم شاهد اتفاقات زیادی بودیم. ابتدا عمر خریبین ستاره سوریه‌ای الوحده در دقیقه ۵۶ گل نخست مسابقه را به ثمر رساند اما این گل دو دقیقه بعد پاسخ داده شد. برنارد، ستاره برزیلی و تازه وارد تیم الشارجه که از اورتون انگلیس جذب شد توانست نخستین گل آسیایی خود را به ثمر رسانده و نتیجه را یک بر یک کند.

پایان مرحله یک هشتم غرب آسیا؛ هم‌گروهی پرسپولیس فاتح دوئل اماراتی شد

در ادامه گلی رد و بدل نشد تا ماجرای ۲ تیم اماراتی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در اوقات اضافه مهم‌ترین اتفاق اخراج دقیقه ۱۲۳ منصور الحربی بازیکن تیم الوحده بود. در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر یک تمام شد تا ضربات پنالتی مشخص کند که کدام تیم به عنوان آخرین تیم غرب آسیایی به مرحله یک چهارم صعود می‌کند. در ضربات پنالتی الوحده اولین پنالتی خود را خراب کرد و در آستانه شکست قرار گرفت اما پنالتی پنجم الشارجه خراب شد تا پنالتی‌های تک به تک حکم به تیم برتر میدان دهد. پنالتی ششم الوحده گل شد اما شارجه نتوانست موفق کار کند و در نهایت الوحده در مجموع با نتیجه ۶ بر پنج برتری را به دست آورد و فاتح دوئل اماراتی شد. این تیم در مرحله گروهی با پرسپولیس در گروه E قرار داشت.

بدین ترتیب تکلیف چهار تیم غرب آسیایی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد. تیم‌های النصر و الهلال عربستان، پرسپولیس ایران و الوحده امارات در این مرحله حاضر خواهند بود.

مسابقات در منطقه شرق با انجام دو بازی در روز چهارشنبه به اتمام می‌رسد و روز جمعه شاهد برگزاری قرعه‌کشی دور بعدی خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۲۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان