//
کدخبر: ۳۲۳۷۴۱ //

اودگارد:رویای ما آرسنالی‌ها فتح CL تا دو سال دیگر است

مارتین اودگارد، خرید جدید آرسنال، معتقد است که هدف و رویای اصلی این تیم فتح لیگ قهرمانان اروپا در چند سال آینده است.

اودگارد:رویای ما آرسنالی‌ها فتح CL تا دو سال دیگر است
به گزارش فرتاک نیوز،

توپچی‌ها در حال حاضر هزاران کیلومتر با کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان هم فاصله دارند. اودگارد که فصل گذشته به صورت قرضی در این تیم حضور داشت و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت، در جریان شکست 0-5 برابر منچسترسیتی اولین حضور خود در ترکیب ثابت را پس از پیوستن دائمی به این تیم تجربه کرد. این شکست باعث شد که آرسنال بدون گل زده در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، در قعر جدول رده‌بندی جای بگیرد.

با این وجود بازیکن نروژی معتقد است که هنوز امید بسیاری در شمال لندن وجود دارد. او این بار می‌خواهد به تیمش کمک کند تا بار دیگر به صدر جدول برگشته و سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان را به دست آورد.

او در پاسخ به رویایش در آرسنال به اسکای اسپرت گفت:« بازگرداندن باشگاه به صدر جدول، نزدیک شدن به رده اول و رقابت برای حضور در مسابقات اروپایی و کسب جام‌های قهرمانی. من فکر می‌کنم این فصل مشخصا می‌خواهیم به فوتبال اروپا برگردیم. این موضوع مهمی برای ما بازیکنان، باشگاه و هواداران است. سپس امیدواریم که با گذشت زمان جام‌هایی کسب کنیم و در طول چند سال آینده به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسیم.»

آرسنال از سال 2017 تا به حال در لیگ قهرمانان حضور نداشته است. آنها در طول این مدت به طور مرتب در مسابقات لیگ اروپا به میدان رفته‌اند اما فصل گذشته کارشان را در رده هشتم جدول به پایان رساندند تا در فصل جدید حتی در این مسابقات نیز حضور نداشته باشند. اودگارد در ادامه اضافه کرد:« من فکر می‌کنم این نظر همه در باشگاه است، این باشگاه باید در صدر باشد و باید به مسابقات اروپایی راه پیدا کند. این چیزی نیست که ما خیلی درباره آن حرف بزنیم اما شرایط در این باشگاه باید همینطور باشد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان